ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Γ. Κωνσταντάτος στον ΣΚΑΪ: «Η αυτοδιοίκηση είναι το τελευταίο προπύργιο κοινωνικής ευαισθησίας της Πολιτείας» (VIDEO)

By notia team

Καλεσμένος στην εκπομπή της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ «Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά», με αφορμή το κοινωνικό έργο του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, ήταν ο Δήμαρχος Γ. Κωνσταντάτος. Ο δημοσιογράφος, και παρουσιαστής της εκπομπής, Γ. Αυτιάς αναφέρθηκε στις κοινωνικές δομές του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, κάνοντας λόγο για τη Δημοτική Συγκοινωνία, το Κοινωνικό Φροντιστήριο, το Κοινωνικό […]

Read More

Προσφέροντας αίμα, προσφέρουμε 10 λεπτά από τον χρόνο μας

By notia team
Την  ΚΥΡΙΑΚΗ   22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ  2015 (9:00-13:00)  οργανώνεται η  τρίτη εθελοντική αιμοδοσία  για την  τράπεζα αίματος  Αργυρούπολης, που υλοποιείται  σε συνεργασία με το νοσοκομείο  Ιπποκράτειο Αθηνών.
Read More