ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ

«Ναι στην ανάπτυξη υπό προϋποθέσεις» η θέση των δημάρχων για το Ελληνικό

By notia team

(Της Τέτης Ηγουμενίδη – naftemporiki.gr) Σε νέα φάση έχει εισέλθει η συζήτηση για την αξιοποίηση της έκτασης των 6.200 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου στην περιοχή του Ελληνικού, με τους δημάρχους των όμορων δήμων να ανακοινώνουν κοινό σχέδιο δράσης και την κυβέρνηση, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας), να διορίζει νέα διοίκηση στην Ελληνικό Α.Ε. Οπως προκύπτει από […]

Read More