ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Γιάννης Κωνσταντάτος: “Βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας…”

By notia team

(Γιάννης Κωνσταντάτος – Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης)  Θλίψη! Ως πότε θα πληρώνουμε σπασμένα. Το καλοκαίρι που μας πέρασε όλοι απόλαυσαν στο ανακαινισμένο Ωδείο την υπαίθρια συναυλία των παιδιών μας. Νέος φωτισμός, βαμμένο και καθαρό. Στο ισόγειο δε φτιάξαμε την νέα αίθουσα δημοτικού συμβουλίου. Προχθές μας έσπασαν πάλι τα φώτα και έγραψαν παντού τις γνωστές αθλιότητες. Σήμερα […]

Read More