ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Μήνυμα του Δημάρχου Ηλιούπολης με αφορμή τη συμπλήρωση τριών ετών στη Διοίκηση του Δήμου

By notia team

Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες, Κλείνοντας τρία χρόνια από την ανάληψη της διοίκησης του Δήμου μας, θα ήθελα να σας απευθύνω ένα μεγάλο και θερμό ευχαριστώ για την υποστήριξή σας στη μάχη που δίνουμε για την πόλη μας και τους δημότες μας. Στις δύσκολες μέρες που περνάμε, το πιο ισχυρό μας όπλο είναι η σφυρηλάτηση ενός […]

Read More