ΒΑΡΗ-ΒΟΥΛΑ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

Τ.Ο Νέας Δημοκρατίας Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης: “Η κακή λήψη σήματος στο δημαρχείο προκάλεσε την ταλαιπωρία”

By notia team

Ανακοίνωση: Νεοδημοκράτισες και Νεοδημοκράτες του Δήμου μας.Καταρχήν θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμότερες ευχές μας για το νέον έτος. Θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για την αθρόα προσέλευσή σας στην προηγούμενη εσωκομματική διαδικασία της 20ης Δεκεμβρίου 2015. Οφείλουμε να ζητήσουμε μια μεγάλη συγγνώμη από τους προσελθόντες στο εκλογικό τμήμα της Βούλας για την ταλαιπωρία την οποία […]

Read More