ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Aνακοίνωση για τον ΚΥΤ Αργυρούπολης

By notia team

(Δημοτική Συνεργασία Ελληνικού-Αργυρούπολης) Χαιρετίζουμε την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής να απορρίψει ομόφωνα την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο ΚΥΤ Αργυρούπολης 400/150 kV του Α.Δ.Μ.Η.Ε. (θυγατρική της ΔΕΗ), στη συνεδρίασή του στις 15/1/2015. Όπως επισήμανε στην τοποθέτησή του ο επικεφαλής της παράταξής μας Χρήστος Κορτζίδης, ο κίνδυνος παραμένει γιατί η θετική απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου […]

Read More