ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

“Φαίνεται πως μας περισσεύουν λεφτά στην Ηλιούπολη”

By notia team

“Σαν δημότης δυστυχώς δεν έχω αντιληφθεί τι ρόλο θα έχει η καινούρια πλατεία. Γίνεται για τους δημότες γίνεται για συγκεκριμένους ανθρώπους; Δεν μπορώ να σας απαντήσω, περιμένω να δω την ολοκλήρωσή της.Την εποχή που υπάρχουν τόσο σοβαρά προβλήματα εμείς στην Ηλιούπολη φαίνεται ότι έχουμε πλεόνασμα χρημάτων” ΒΙΝΤΕΟ:Μάνθος Ζαμπίτογλου

Read More