” Eίναι ένα έργο που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Θα βοηθήσει την αγορά απλά θα πρέπει να γίνουν και άλλα έργα, πεζοδρομήσεις, δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας ώστε να απελευθερωθεί και η αγορά γύρω από την πλατεία…”μας είπαν από το κατάστημα της αλυσίδας οπτικών “Οφθαλμός” που βρίσκεται πάνω στην πλατεία.
http://www.youtube.com/watch?v=or-SPObEkTM
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team