NOTIA TV

Ανδρέας Κονδύλης: Είμαστε εδώ για να μην μένει κανένας μόνος του (VIDEO)

By notia team

“Τη δύσκολη αυτή συγκυρία, θα την ξεπεράσουμε όλοι μαζί, με αλληλεγγύη. Με το πρόγραμμα “Στο πλάι σας με ένα τηλεφώνημα”, φροντίζουμε ώστε κανένας να μην αισθάνεται και να μην είναι μόνος του” δήλωσε ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, στην εκπομπή της ΕΡΤ1 “Συνδέσεις”. Οι παρουσιαστές εντυπωσιάστηκαν με την εικόνα από τα ράφια του Κοινωνικού Φαρμακείου. […]

Read More