ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Ξήλωσαν παράνομες και επικίνδυνες διαφημιστικές πινακίδες

By notia team

Συνεχίζεται ο εντοπισμός και η απομάκρυνση των αυθαίρετων διαφημιστικών πινακίδων που είναι τοποθετημένες σε διάφορα σημεία του δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης. Μέχρι στιγμής έχουν αποξηλωθεί 20 παράνομες πινακίδες τύπου “Ρακέτας”. Ο δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρούπολης δήλωσε: “Δίνουμε τέλος στο καθεστώς ανομίας που επικρατούσε στην πόλη μας. Αποξηλώνουμε όλες τις αυθαίρετες διαφημιστικές πινακίδες που υποβαθμίζουν το περιβάλλον και αποτελούν μεγάλη πηγή […]

Read More