Με το αργυρό μετάλλιο στις αποσκευές τους επέστρεψαν το Σάββατο το απόγευμα από την Φινλανδία οι Αλέξανδρος Πάλλης, Μίνωας Αγγελιδάκης και Σωτήρης Ραγκούσης (Ναυτικός Όμιλος Πάρου). Οι πρωταθλητές Ελλάδας του Ναυτικού Ομίλου Καλαμακίου ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα νεότητας με σκάφη τύπου Lightning που φιλοξενήθηκε στη λίμνη Tuusula (30 χιλιόμετρα από το Ελσίνκι) στέλνοντας ηχηρό μήνυμα για το μέλλον τους.




Μάλιστα μέχρι την προτελευταία ημέρα των αγώνων το ελληνικό πλήρωμα βρισκόταν στην 1η θέση της βαθμολογίας, όμως στις δύο τελευταίες κούρσες έχασαν έδαφος και το χρυσό πήγε στο πλήρωμα από τον Καναδά. «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την κατάκτηση του μεταλλίου. Δεν είχαμε ξανατρέξει σε λίμνη αλλά τα καταφέραμε. Ήταν μόλις η τρίτη φορά που βρεθήκαμε σε αυτό το σκάφος και όλα πήγαν τέλεια με την βοήθεια του προπονητή μας Παναγιώτη Βεργινιάδη» τόνισε ο «καπετάνιος» του πληρώματος της Εθνικής ομάδας Αλέξανδρος Πάλλης. «Αφιερώνουμε το μετάλλιο στις οικογένειες μας, στον προπονητή μας και σε όσους πίστεψαν σε μας» κατέληξε ο ιστιοπλόος του Ναυτικού Ομίλου Καλαμακίου.
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team