NOTIA TV

Νίκησε τον κορωνοϊό 32χρονη που διασωληνώθηκε μετά από πρόωρη γέννα (VIDEO)

By notia team

Νίκησε τον κορωνοϊό η 32χρονη Ερσίδα, που πάλεψε μαζί του 15 μέρες στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο.Μοναδική συντροφιά της μια φωτογραφία του νεογέννητου παιδιού της. «Ήταν η φωτογραφία που μου έδωσε πολλή δύναμη και το τραγούδι του Πλούταρχου ‘Θα σε νικήσω’. Όλη μέρα αυτό άκουγα», ανέφερε. Η Ερσίδα γέννησε πρόωρα με καισαρική. Έκτοτε δεν ξαναείδε το αγγελούδι […]

Read More