NOTIA TV

Το δημόσιο ευχαριστώ του Κονδύλη στους κατοίκους του Αλίμου (VIDEO)

By notia team

Τις ευχαριστίες του στους κατοίκους της πόλης που σεβάστηκαν την οδηγία να μην κατεβάσουν σκουπίδια στους κάδους την Τρίτη και την Τετάρτη, εξέφρασε δημόσια ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, ο οποίος ζήτησε και ένα μεγάλο συγνώμη από τους ανθρώπους που έμειναν χωρίς ρεύμα, παρόλο που δεν ευθύνεται για αυτό ο δήμος. “Θέλω να ευχαριστήσω θερμότατα […]

Read More