ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Κακά μαντάτα για το Κέντρο Υψηλής Τάσης στον Υμηττό

By notia team

Κακά μαντάτα για το Κέντρο Υψηλής Τάσης στον Υμηττό μετέφερε στο περασμένο  δημοτικό συμβούλιο, ο δήμαρχος Ηλιούπολης Βασίλης Βαλασόπουλος. “Είχαμε μια συνάντηση εγώ και ο δήμαρχος Ελληνικού –  Αργυρούπολης με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΔΜΗΕ (Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας).Του κατέθεσα το ψήφισμα του δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα της απομάκρυνσης του ΚΥΤ. Όχι μόνο […]

Read More

Σε κινέζικο εστιατόριο της Ηλιούπολης το αρχηγείο της μαφίας με την υδροπονική κάνναβη (VIDEO&ΕΙΚΟΝΕΣ)

By notia team
Εξαρθρώθηκε από την Υπηρεσία Δίωξης Ναρκωτικών Σινο-Βιετναμική εγκληματική οργάνωση που ειδικευόταν στην υδροπονική καλλιέργεια κάνναβης…
Read More