AGORA @ NOTIA

“Με Οδηγό το Διαβήτη”

By notia team

Το Τμήμα Υγείας & Πρόνοιας του Δήμου Αγ. Δημητρίου σε συνεργασία με τη ΜΚΟ “Με Οδηγό το Διαβήτη”διοργανώνει εκδήλωση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το Σακχαρώδη Διαβήτη, την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου και ώρα 18:00 στο Δημοτικό Θέατρο “Μελίνα Μερκούρη”. Στην εκδήλωση θα συμμετέχουν ειδικευμένοι γιατροί σε θέματα Διαβήτη και ψυχολόγος, ενώ το συντονισμό της εκδήλωσης έχει αναλάβει η δημοσιογράφος Ιατρικού ρεπορτάζ κ.Εύα Ντελιδάκη.

Read More

Απίστευτες τιμές στο Παζάρι με Προϊόντα Χωρίς Μεσάζοντες στο Άνω Καλαμάκι – λάδι 16 ευρώ τα 5 λίτρα – Φέτα 6 ευρώ – Γραβιέρα – Κεφαλοτύρι 8,8 ευρώ

By notia team
(ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΜΟΥ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΛΙΜΟΥ) Τα προϊόντα θα διατεθούν από τους…
Read More