Γλυφάδα: Μετακομίζει το ΙΚΑ – Παράπονα για τα επιδόματα




Είναι ευρέως γνωστό ότι το υποκατάστημα του ΙΚΑ στη Γλυφάδα (λεωφόρος Ποσειδώνος 45) «παρουσιάζει» πολλά προβλήματα ενώ παράλληλα το κόστος του ενοικίου είναι αρκετά υψηλό.  Οι χώροι στο γυάλινο κτίριο δεν επαρκούν για τη στέγαση των υπηρεσιών και πολλές φορές παρατηρείται συνωστισμός στα γραφεία με συνέπεια να υπάρχει ένταση και εκνευρισμός μεταξύ υπαλλήλων και ασφαλισμένων.  
Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.
Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.
( ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)
Η κατάσταση επιδεινώθηκε όταν πριν από 2 χρόνια περίπου μεταφέρθηκαν στο κτίριο και οι υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ μετά από την καταστροφή των γραφείων τους (πυρκαγιά Rich) στην οδό Ζησιμοπούλου. Είναι η δεύτερη φορά που μεταφέρεται το ΙΚΑ Γλυφάδας. Οι παλιότεροι θα το θυμούνται στο παράλληλο δρομάκι της οδού Σάκη Καράγιωργα πίσω από τον φούρνο του Πάκου.
Το νέο κτίριο που επιλέχτηκε να στεγάσει τις υπηρεσίες του τοπικού υποκαταστήματος του ασφαλιστικού ιδρύματος βρίσκεται σε παράπλευρο δρόμο της λεωφόρου Βουλιαγμένης στο ρεύμα προς Γλυφάδα (μετά την Ελευθερίου Βενιζέλου) ενώ αναζητείται και δεύτερο κτίριο για τις υγειονομικές μονάδες. Η μεταφορά θα γίνει σταδιακά και θα ολοκληρωθεί τους επόμενους μήνες.
Ωστόσο, στο glyfada24.gr έχουμε δεχτεί αρκετά παράπονα για καθυστερήσεις πληρωμών από το υποκατάστημα του ΙΚΑ Γλυφάδας.  Αυτές αφορούν το βοήθημα για το ταξί των νεφροπαθών της περιοχής (ορισμένοι έχουν να λαμβάνουν από τον Οκτώβριο) , την κάλυψη εξόδων για φυσικοθεραπείες ατόμων με αναπηρία, αλλά και καταβολή χρημάτων για άδειες ασθενείας εργαζομένων (αναμονή περίπου τριών μηνών).
Για το θέμα επικοινωνήσαμε με τα κεντρικά γραφεία του ΙΚΑ, όπου οι υπεύθυνοι μας δήλωσαν άγνοια και μας διαβεβαίωσαν ότι θα διερευνήσουν το θέμα. Επίσης, μιλήσαμε και με εκπρόσωπο του Πανελλήνιου Συλλόγου νεφροπαθών, ο οποίος γνώριζε το πρόβλημα και μας ενημέρωσε ότι σε λίγες ημέρες θα ξεκινήσουν οι πληρωμές.
Πριν από λίγη ώρα η ιστοσελίδα tromaktiko.gr ανέβασε την παρακάτω επιστολή αναγνώστη για την κατάσταση που επικρατεί στο υποκατάστημα του ΙΚΑ Γλυφάδας. Χαρακτηριστικά ο αναγνώστης της ιστοσελίδας αναφέρει:
Αγαπητό Tromaktiko,
 
Θα ήθελα να εκφράσω και εγώ ως Έλληνας πολίτης και μάλιστα όχι μικρής ηλικίας… τα παράπονά μου για τον τρόπο που συνεχίζει να λειτουργεί εν μέρει η Διοίκηση και τον τρόπο που ορισμένοι φορείς ή πρόσωπα μεταχειρίζονται τους πολίτες. 
 
Είναι γνωστό ότι στο περίφημο ΙΚΑ Γλυφάδας, οι αναμονές, οι ουρές, το “περίμενε” ανθρώπων ήδη από τα ξημερώματα θυμίζουν αυτό που φαίνεται πως μάλλον είμαστε, τριτοκοσμική, χωρίς υποδομές και σεβασμό στον πολίτη χώρα. Η δικαιολογία γνωστή, έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού. Ας μην το σχολιάσω και ας το κάνω δεκτό, καθότι πράγματι σε πολλές δημόσιες υπηρεσίες και σε θέσεις που εξυπηρετούν πολύ κόσμο, βρίσκεται ελάχιστο προσωπικό (είτε για λόγους έλλειψης, είτε διότι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν βρεί τον τρόπο να “κρύβονται” ή να μετατάσσονται συνεχώς κλπ,. δεν το γνωρίζω, υποθέσεις κάνω). 
 
Πέραν τούτου όμως, το υφιστάμενο προσωπικό μίας δημόσιας υπηρεσίας θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να ΣΧΙΖΕΤΑΙ προκειμένου να εξυπηρετήσει τον πολίτη στο εκάστοτε πρόβλημά του. Και αυτό θα πρέπει να ισχύει για ΟΛΟΥΣ, από τον Διευθυντή ή Διοικητή μέχρι τον τελευταίο, ιεραρχικά υπάλληλο, καθείς από τη θέση του. Συνεπώς, μου κακοφάνηκε εντονότατα όταν στις 19 Γενάρη 2016 μετέβην στο ΙΚΑ Γλυφάδος προκειμένου να λάβω σχετική επιδότηση αναρρωτικής αδείας και αφού περίμενα με τις ώρες στην ουρά (σαν να περίμενα να λάβω το συσσίτιό μου και ακόμα χειρότερα), μου είπαν ότι θα πρέπει να ξαναπεράσω άλλη μέρα από το ΙΚΑ για να λάβω την απόφαση του Διευθυντή, καθότι δεν μπορούσε να την υπογράψει άμεσα ο κος Διευθυντής. 
 
Δηλαδή, ενώ είχα όλα τα χαρτιά – δικαιολογητικά, θα έπρεπε να πάω άλλη μία μέρα, να χάσω χρόνο και χρήματα, απλά για να πάρω το χαρτί της απόφασης (το οποίο προσκομίζεται στον εκάστοτε εργοδότη, εκτός των άλλων). Δηλαδή μία υπογραφή (ενός λεπτού δουλειά το πολύ θα έλεγα, κατά τη γνώμη μου) ήταν πιο σημαντική από την εκ νέου ταλαιπωρία ενός οποιουδήποτε πολίτη. 
 
Είναι πράγματα που δεν τα καταλαβαίνω και αυτό δεν το καταλαβαίνω. Όσο κι αν προσπάθησα να εξυπηρετηθώ από το προσωπικό, το οποίο η αλήθεια είναι ότι υπερπροσπαθούσε να βοηθήσει τον κόσμο (2 κοπέλες αν θυμάμαι καλά για εκατοντάδες πολίτες), η απάντηση ήταν ότι ο Διευθυντής δεν υπογράφει και να περάσω άλλη μέρα, δυστυχώς. Δεν ξέρω αν αυτή η τακτική είναι καινούρια (καθότι παλιότερα, ο Διευθυντής υπέγραφε κατευθείαν – εφόσον κάποιος είχε τα δικαιολογητικά – για να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος), αλλά σίγουρα δεν δημιουργεί και τις καλύτερες συνθήκες και εντυπώσεις στον κόσμο, στον πολίτη.
 
ΥΓ. Δεν περιμένω να αλλάξει κάτι, απλώς μήπως ευαισθητοποιήσω και εγώ κάποιους ανθρώπους, ιδίως τους νεώτερους, ώστε κάποια στιγμή όλοι να γινόμαστε καλύτεροι…
Αναγνώστης
ΠΗΓΗ: glyfada24.gr

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.