Morphis rent a car: Πρωτομαγιά στη Νάξo

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: MORPHIS RENT A CAR ATHENS

Και εκεί που τρώγαμε με τα ξαδέλφια τα απομεινάρια του Πάσχα στο Πόρτο Ράφτη μια τρελή ιδέα περνάει από το μυαλό μου.

Πάμε πρωτομαγιά στην Νάξο?

Άλλο που δεν ήθελε η γυναίκα μου σε μια ώρα η βαλίτσα ήταν έτοιμη. Εισιτήρια δεν είχαμε για το καράβι ούτε για το αυτοκίνητο ούτε για εμάς.

Ένα Fiat grande punto diesel ήταν διαθέσιμο στα χέρια μας το φορτώσαμε και πρωί πρωί ξεκινήσαμε για το λιμάνι.

Το City of Delos της Blue Star περίμενε επιβλητικό τεράστιο και αξιόπιστο. Τιμή των εισητηριων 52 ευρώ το άτομο πρώτη θέση και 48 το αυτοκίνητο λόγω του ότι είμαστε κάτοχοι της SeaSmiles εκπτωτικής κάρτας της εταιρείας.

Το καράβι σχεδόν γεμάτο. Η πρώτη θέση είχε λίγους Έλληνες και πολλούς Κινέζους, Κορεατες, Ιαπωνέζους κλπ. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούσα να τους καταλάβω ούτε από την γλώσσα τους ούτε από την εμφάνιση τους.

Βρήκαμε ένα τραπέζι με αναπαυτικές πολυθρόνες και παραγγείλαμε τα καφεδάκια μας συνοδεία σάντουιτς.

Προβλέπεται ένα ταξίδι σχεδόν 5 ωρών και ο καιρός είναι σχετικά καλός με 5 η 6 μποφωρ. Το καράβι δεν καταλαβαίνει τίποτα. Μόνο αν σηκωθείς νοιώθεις ότι είσαι στην θάλασσα.

Οι φίλοι μας των ανατολικών χωρών ως δια μαγείας εξαφανίζονται στις καμπίνες τους, οι περισσότεροι πάνε Σαντορίνη 2 – 3 ώρες περισσότερες από εμάς.

Αφού φθάνουμε στην Νάξο καταλαβαίνουμε τον δυνατό αέρα περίπου 6 μποφωρ να αλλάζει τους τεμπέλικους βιορυθμούς μας μέσα στο καράβι.

Φτάνουμε Γλινάδο στο σπιτι του Γιώργου και της Ευδοκίας.

Σιγά που θα μας άφηναν να πάμε σε ξενοδοχείο. Αφού βολευτήκαμε ξεκινήσαμε για την ταβέρνα Γοργόνα στην Αγία Άννα ένα συνηθισμένο στέκι μας για το μεσημεριανό φαγητό.

Η Κούλα ακούραστη πάντα και φιλική μας περιποιηθηκε ως συνήθως με φρέσκα προϊόντα ψάρι ολόφρεσκο, καλαμαράκια, γεμιστά, σαλάτες και βέβαια πατάτες τηγανιτές Ναξιότικες τόσο νόστιμες που δεν μπορείς να αντισταθείς. Τιμή 20 ευρώ το κεφάλι.

Νάξος χώρα το βράδυ

Νάξος by night.

Το βραδάκι κατά της 9μμ πάμε στην χώρα με το Fiat grande punto diesel που δεν μας χαλάει τα χατήρια. Ευρύχωρο για 4 άτομα οικονομικό, και σβέλτο με ροπή χώνεται παντού και βρίσκουμε χώρο στο γεμάτο πάρκινγκ.

Η Χώρα με πολύ κόσμο αλλά και κρύο. Με χειμωνιάτικο μπουφάν εξοπλισμένοι σαν να πήγαμε για σκι στην Αραχωβα.

Βραδυνό στην Σουζάνα

Su & Giu Ιταλικό πολύ φίνο εστιατόριο με υπέροχες γεύσεις και όμορφο ντεκόρ που και παραδοσιακό είναι αλλά σου δίνει και μια γεύση του σήμερα.

Το παραδοσιακό μπαλκόνι μπορεί να φιλοξενήσει μόνο 2 άτομα αλλά λόγω ψυχρας προς το παρόν φιλοξενεί τα πρωτομαγιάτικα λουλούδια.

Su&Giu

Πίτσα μαργαρίτα μεγάλο μεγεθος με 8 μεγάλα κομμάτια , ριζότο με μανιτάρια, μακαρόνια σκέτα με παρμεζάνα για μένα ( το φρέσκο βούτυρο μοσχοβολούσε στο πιάτο) σαλάτα ναξιοτικη με ξυνομυτζήθρα, ελιές, βραστά κολοκυθάκια, και πρασινάδα. Και φυσικά τα απαραίτητα αναψυκτικά και εμφιαλωμένα νερά

Στο τραπέζι ένα μπουκάλι λάδι καυτερό με κομμάτια απο κόκκινη πιπεριά ειδικό για πίτσα και γιαυτούς που το στομάχι τους αντέχει το κάψιμο.

Τιμή για 4 άτομα 56 ευρώ

Πρωτομαγιά πρωί

Κατά της 10 το πρωί πάλι στην χώρα. Ακόμα φυσάει αρκετά άλλα ο ήλιος μας ζεσταίνει σε σχέση με το βράδυ. Όμως το μπουφάν στο χέρι και μπλούζα μαλλινη λεπτή.

Διπλό εσπρέσο ντεκαφεινέ εγώ με ζεστό σάντουιτς γαλοπούλα και τυρί. Καφέ Bossa συνηθισμενο στέκι για πρωινό καφέ στην είσοδο της μαρίνας παρέα με πολλά μικρά πλεούμενα που μπαινοβγαίνουν αλλά και απέναντι από το λιμάνι.

Το μεσημέρι εγώ αποφασίζω ότι νυστάζω και οι άλλοι πάνε στο χωριό Μύλλους στους Κούρους Μελλάνων που γίνεται πρωτομαγιάτικη εκδήλωση παρόντων των αρχόντων της πόλης και ντόπιων βουλευτών αλλά και παρουσία πολλών κατοίκων του νησιού.

Γλινάδο το στέμμα της Νάξου

Ένα χωριό που βλέπει Πάρο μέχρι Σαντορινη. Παραδοσιακό χωριό με κατοίκους αγρότες. Σιγά σιγά αρχίζει και εδώ ο τουρισμός να κτυπά την πόρτα. Δύο τρεις καινούργιες μονάδες έχουν κατασκευαστεί με υψηλές προδιαγραφές και άλλες ακόμα κτίζονται η είναι στην φάση της έναρξης.

Το Γλινάδο έχει μια παροδοσιακή πλατεία κρυμμένη από τα βλέμματα των περαστικών. Εκεί κάτω από τα δέντρα είναι το μαγαζί της Γιακουμινας. Θα βρεις από καφέ έως και αρνί στην σούβλα, έτοιμα φαγητά, σουβλάκια παιδάκια, ομελέτες με φρέσκα αυγά, κοτόπουλα, πεντανόστιμες πατάτες τηγανιτές, ντόπια τυριά, γραβιέρα, αρσενικό, ξυνομυτζήθρα, σαλάτες με δικά της λαχανικά, ντομάτες, χόρτα από τον κήπο της όλα.

Καλομαγηρεμένα και προσιτά. Όταν λέω προσιτά εννοώ φθηνά. Τόσο φθηνά που στην Αθήνα για τα ίδια θα πληρώναμε 3 φορές πάνω.

Όσοι έρθετε στην Νάξο να επισκεφθείτε το Γλινάδο και ρωτήστε για το μαγαζί της Γιακουμίνας στην πλατεία.

Η πλατεία του Γλινάδου
Γλινάδο γλεντι Παραμονή γάμου

Επιστροφή

Έχουμε κλείσει επιστροφή στις 6μμ πάλι με το Blue Star Delos. Ο καιρός ζεστός, καταπληκτικό πρωινό πάλι στην χώρα για καφέ. Δεν προλάβαμε να πάμε Απείρανθο αυτήν την φορά. Δεν πειράζει τον Ιούνιο θα είμαστε πάλι στο αγαπημένο μας νησί και θα έχουμε περισσότερο χρόνο.

Το αυτοκίνητο της Morphis rent a car δεν έκαψε σχεδόν τίποτα. Την επόμενη φορά θα χρειαστούμε ένα μεγαλύτερο SUV με σκοπό να επισκεφθούμε την Μουτσούνα, την Απείρανθο και τα άλλα ορεινά χωριά της πανέμορφης Νάξου

RentacarinAthens.com και η AGR Athens car rental είναι θυγατρικές της Morphis rent a car.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.