Γραφείο Ενημέρωσης, Προστασίας και Συμβουλευτικής Υποστήριξης Καταναλωτή στον Άγιο Δημήτριο


(dad.gr)

Στη δημιουργία Γραφείου ενημέρωσης, προστασίας και συμβουλευτικής υποστήριξης προς τους δημότες που πλήττονται από την κρίση και αντιμετωπίζουν οξύτατο πρόβλημα υπερχρέωσης και κίνδυνο απώλειας της κατοικίας ή της επαγγελματικής τους στέγης, προχώρησε ο Δήμος, σε συνεργασία με την Ένωση Καταναλωτών – Ποιότητα Ζωής (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ), που διαθέτει πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στη διαχείριση και την επίλυση προβλημάτων των καταναλωτών, ιδιαίτερα δε στη νομική υποστήριξη των υπερχρεωμένων ατόμων.

Η νέα υπηρεσία του Δήμου στοχεύει στην παροχή συμβουλών στήριξης του καταναλωτή στα προβλήματα που αντιμετωπίζει, τη διενέργεια σεμιναρίων για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του καταναλωτή, την καθοδήγηση στην απόκτηση ορθής καταναλωτικής συμπεριφοράς, την εκλογίκευση της κατανάλωσης, τη συνειδητοποίηση των ηθικών-οικονομικών-κοινωνικών-περιβαλλοντικών παραμέτρων και επιπτώσεων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς και την ενεργοποίησή των πολιτών.

Το γραφείο Καταναλωτή θα λειτουργεί κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 10:00 έως τις 18:00, στο 2ο όροφο του Δημαρχείου (Αγ. Δημητρίου 55). Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:

213 2007714 • 213 2007703

Ο Δήμος Αγ. Δημητρίου δίνει με την ίδια πάντοτε συνέπεια προτεραιότητα στα θέματα κοινωνικής μέριμνας και αλληλεγγύης όχι μόνο ως ανάγκη που επιτάσσει η δύσκολη περίοδος που διανύουμε, αλλά ως πρακτική που προκύπτει από την εδραιωμένη αντίληψη πως οι Δήμοι οφείλουν πάντοτε να βρίσκονται με όλα τα δυνατά μέσα στο πλευρό των πολιτών τους.

 

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X