ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Oι “Ορίζοντες” φύτεψαν 50 πεύκα, στην Ηλιούπολη

By notia team

Με αφορμή την επέτειο ενός χρόνου από τα εγκαίνια του Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015 στις 10:30, φύτευση 50 πεύκων στην πλατεία μπροστά στην εκκλησία της Αγίας Μαύρας. Στη δράση αυτή συμμετείχαν μία ομάδα εκπαιδευομένων, γονέων και προσωπικού από το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες», ο Σύνδεσμος Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ) και η Εθελοντική […]

Read More