Hλιούπολη – Σύστημα για να μην γλιστράνε οι δρομοι


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Σε συνεργασία με την Διεύθυνση Κατασκευών, Έργων και Συντήρησης Οδοποιίας της Περιφέρειας Αττικής, ο Δήμος Ηλιούπολης εφήρμοσε την ως άνω μέθοδο στην Λεωφ. Πεντάρη (πρώην Λεωφ. Αθηνών).
Η μέθοδος αυτή θα εφαρμοστεί σε όλους τους δρόμους που έχουν προβλήματα ολισθηρότητας στην Αγία Μαρίνα, στον Άγιο Κων/νο και στην περιοχή των Αστυνομικών.
Η μέθοδος της σφαιριδιοβολής ή Shotblast είναι μια διαδικασία η οποία δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας αντιολισθηρής επιφάνειας οδών. Εφαρμόζεται με ειδικό μηχάνημα το οποίο εκτοξεύει με μεγάλη ταχύτητα μικροσκοπικές χαλύβδινες σφαίρες στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα, να δημιουργεί αδρή επιφάνεια της ασφάλτου αυξάνοντας την αντιολισθηρότητα σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Ήδη αυτή η μέθοδος εφαρμόζεται ευρέως ανά την υφήλιο με άριστα αποτελέσματα. Η νέα επαναστατική τεχνολογία της «σφαιριδιοβολής» μπορεί να αυξήσει τα αντιολισθηρά χαρακτηριστικά των οδοστρωμάτων σε σημείο καλύτερο ακόμη και από τα καινούρια οδοστρώματα.
Τα πλεονεκτήματα της μεθόδου είναι πολλαπλά:
• Η οικονομία στην τιμή, που είναι μικρότερη από την κλασσική μέθοδο συντήρησης (περίπου στο 1/10 από το κόστος καινούριας ασφαλτικής στρώσης)
• Η ταχύτητα κατά την εφαρμογή είναι 1,5 km/h πράγμα που σημαίνει απόδοση 1.500τ.μ. την ώρα (περίπου 10-15000τ.μ. την ημέρα). Όλη η διαδικασία γίνεται με ένα μόνο πέρασμα του μηχανήματος
• Την μη όχληση της κυκλοφορίας
Δεν χρειάζεται διακοπή της κυκλοφορίας, διεξάγεται κανονικά.
• Φιλικό στο περιβάλλον
Κατά την εφαρμογή της μεθόδου δεν υπάρχουν σκόνες ή κατάλοιπα υλικών, καθότι το μηχάνημα απορροφά όλα τα κατάλοιπα κόκκων και ασφάλτου μαζί με τα μεταλλικά σφαιρίδια και σε ειδικό διαχωριστήρα, χωρίζονται τα σφαιρίδια, που επαναχρησιμοποιούνται από τα κατάλοιπα της σφαιριδιοβολής τα οποία διοχετεύονται στο πίσω μέρος του φορτηγού οχήματος εντός ειδικών σάκων. Μ’ αυτό τον τρόπο, με μία διέλευση του μηχανήματος μένει πίσω ένα οδόστρωμα έτοιμο προς χρήση.
• Αυξάνει τη μικροϋφή και τη μακροϋφή του οδοστρώματος.
• Παρατείνει τη ζωή του οδοστρώματος για χρόνια χωρίς την ανάγκη να διαστρωθεί ξανά με νέα ασφαλτική στρώση.
• Αφαιρεί τα ελαστικά κατάλοιπα (και επί των διαδρόμων προσγείωσης των αεροδρομίων).
• Αφαιρεί την παλαιά διαγράμμιση από το οδόστρωμα.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X