Τα «αγκάθια» για τον δήμαρχο Γρηγόρη Κωνσταντέλλο




Σε δύσκολη θέση βρίσκεται η δημοτική αρχή Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, έχοντας απέναντι όλο και περισσότερους κατοίκους που αντιδρούν με τη μετατροπή της μαρίνας σε λιμάνι. Η ανάπλαση της πλατείας Νυμφών, της κεντρικής πλατείας στη Βουλιαγμένη, με χορηγία του Αστέρα που αναλαμβάνει το πρότζεκτ της μαρίνας, φαίνεται ότι δεν “περνάει επικοινωνιακά”. Ο δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος δέχεται ήδη τεράστια κριτική για τις παραλίες και τα πάρκινγκ στο Καβούρι που έχει νοικιάσει σε ιδιώτες, αλλά και για την Βάρκιζα που έχει καταντήσει ο “φτωχός συγγενής” του δήμου. Μέσα σε όλο αυτό αρνητικό κλίμα, έρχονται να προστεθούν η κακή του σχέση με τον Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη αλλά και η απόφαση του ΣτΕ που έκρινε νόμιμη την εκλογή του νυν μητροπολίτη Γλυφάδας κ.Αντώνιου. Να θυμίσουμε ότι ο δήμαρχος Βούλας, Βάρης Βουλιαγμένης, είχε προσφύγει κατά της εκλογής του.

Δείτε το ρεπορτάζ του iefimerida.gr:

Είναι χρόνια πλέον που βρίσκεται σε εξέλιξη το «ντιμπέιτ» για το μεγάλο έργο της μαρίνας Βουλιαγμένης.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι το πρότζεκτ, που προβλέπει ουσιαστικά τη μετατροπή του μικρού, σήμερα, όρμου σε ένα «λιμάνι» που θα υποδέχεται mega yacths και ελικόπτερα, θα δώσει πνοή, έσοδα και κυρίως… αίγλη στην περιοχή.



Αλλοι, κυρίως από την πλευρά των κατοίκων, ισχυρίζονται ότι η παρέμβαση που θα γίνει στο θαλάσσιο μέτωπο είναι σκανδαλωδών διαστάσεων και πώς θα διαταραχθεί το περιβάλλον, η ζωή των ανθρώπων που μένουν στα πέριξ, αλλά και των Αθηναίων που σπεύδουν για ανάσες στις πλαζ της Βουλιαγμένης.

Υπάρχει όμως και ένα σημείο στο οποίο συμφωνούν τα δυο μέρη: Οτι η Βουλιαγμένη σήμερα είναι σχεδόν παρατημένη. Τι όμως πραγματικά θα γίνει στη Βουλιαγμένη;

Τι προβλέπει τελικά το σχέδιο για τη μαρίνα Βουλιαγμένης
Τα σχέδια για τη Βουλιαγμένη έχουν πάρει το «πράσινο φως» των αρμόδιων Αρχών και υπηρεσιών. Οπως προκύπτει, η νέα μαρίνα Βουλιαγμένης θα μπορεί να υποδέχεται έως 60 σκάφη αναψυχής, μεταξύ αυτών super και mega yachts, ενώ θα υπάρχει και μια «τιμητική» θέση για θαλαμηγό άνω των 70 μέτρων.

Το «μενού», ωστόσο, περιλαμβάνει εμπορικά καταστήματα σε έκταση σχεδόν 1.000 τ.μ., ελικοδρόμιο και πολλές ακόμη παρεμβάσεις. Μεταξύ αυτών, είναι και ένας υπόγειος χώρος στάθμευσης 300 οχημάτων, ενώ υπάρχει πρόβλεψη και για υδατοδρόμιο.

Το έργο θα «τρέξει» το σχήμα της Jermyn Street -κυρίως αραβικών συμφερόντων που έχουν ήδη εμπλοκή στο ξενοδοχειακό συγκρότημα του Αστέρα, ενώ θα υλοποιηθεί από την ΤΕΚΑΛ Α.Ε. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται στα 30 εκατ. ευρώ.

Γιατί απειλείται η Βουλιαγμένη από το έργο
Τους τελευταίους μήνες, ωστόσο, κάτοικοι της περιοχής έχουν αρχίσει να οργανώνονται κατά του έργου της μαρίνας Βουλιαγμένης, ζητώντας την αλλαγή των περιβαλλοντικών όρων. Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι το έργο είναι «βαρύ» για την περιοχή και ότι θα έχει πολυεπίπεδες επιπτώσεις.

«Είναι θέμα μεγέθους και ορισμένων ποιοτικών χαρακτηριστικών. Κατασκευάζεται μια μαρίνα που θα μπορεί να φιλοξενήσει μεγάλα σκάφη, δηλαδή μήκους 70 και 100 μέτρων. Ολο αυτό μέσα σε ένα μικρό όρμο, που έχει ήδη πολλές χρήσεις» λέει στο iefimerida.gr ο Κώστας Ξανθόπουλος, πολιτικός μηχανικός και κάτοικος της περιοχής, που παρακολουθεί στενά το ζήτημα τον τελευταίο χρόνο.

Ο κ. Ξανθόπουλος και πολλοί ακόμα κάτοικοι της περιοχής, όπως σημειώνει, υποστηρίζουν ότι «υπάρχει η πλαζ Βουλιαγμένης, ο ναυτικός όμιλος με γνωστές αθλητικές χρήσεις και ένα πολύ ευαίσθητο οικοσύστημα. Η μια πλευρά του όρμου είναι περιοχή Natura, είναι η λίμνη της Βουλιαγμένης, γνωστά οικοσυστήματα. Και στα όρια αυτών, όχι μέσα αλλά δίπλα, κάνουν αυτή την τεράστια παρέμβαση».

«Ξεκάθαρα λιμενικό έργο μεγάλης κλίμακας»
Ενας τρόπος για να περιγραφεί η παρέμβαση, σύμφωνα με τον κ. Ξανθόπουλο, είναι ο εξής: «Παίρνουμε μια μαρίνα που είναι για μικρο-ψαράδες, καταφύγιο αλιευτικών και ενοικιαζόμενων σκαφών, και το μετατρέπουμε σε μια μαρίνα που θα μπορεί να εξυπηρετήσει λίγα μεσαία σκάφη και ένα μεγάλο. Ουσιαστικά, παίρνουμε τον όρμο Βουλιαγμένης και τον κάνουμε ιδιωτικό πάρκινγκ κάποιου».

Οι κάτοικοι επισημαίνουν ότι γίνεται μια πολύ σημαντική επέκταση των λιμενικών εγκαταστάσεων και πως η μαρίνα μεγαλώνει, καθώς ο υφιστάμενος λιμενοβραχίονας καθαιρείται και τη θέση του θα πάρει ένας άλλος, πολύ μεγαλύτερος σε έκταση. «Επιπλέον, η μαρίνα βαθαίνει. Θα πάνε σε 8 μέτρα για να μπορούν να μπουν τα μεγαλύτερα σκάφη. Σήμερα το βάθος είναι στα 4 με 5 μέτρα. Εχουμε ξεκάθαρα ένα λιμενικό έργο μεγάλης κλίμακας» προσθέτει ο κ. Ξανθόπουλος.

Υγρά απόβλητα και… έλικες
Ενα σημαντικό σκέλος των ενστάσεων των κατοίκων απέναντι στο πρότζεκτ της μαρίνας Βουλιαγμένης εστιάζεται στην προστασία του περιβάλλοντος. «Μέχρι σήμερα τα σκάφη που έδεναν στον όρμο ήταν μικρά, που κινούνταν στο Αιγαίο, κατά κύριο λόγο στο Σαρωνικό. Μετά τα έργα όμως, αυτό το λιμάνι θα μπορεί να δέχεται σκάφη που θα πλέουν σε άλλες, μεγαλύτερες θάλασσες και θα μπορούν να φέρουν έρμα από διεθνή ύδατα στην “αυλή” μας. Με ό,τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό στα νερά μας» εξηγεί ο πολιτικός μηχανικός.

Οι κάτοικοι επίσης εκτιμούν ότι λόγω της αύξησης του μεγέθους, εντός του μικρού κόλπου θα γίνει εγκατάσταση επεξεργασίας υγρών αποβλήτων -δηλαδή μια μονάδα βιολογικού καθαρισμού. Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα.

«Στο σχέδιο υπάρχει και ελικοδρόμιο, στην άκρη του λιμενοβραχίονα, δίπλα στη θέση του μεγάλου σκάφους των 100 μέτρων. Προφανώς για να εξυπηρετείται ο ένας άνθρωπος που θα έρθει με τη θαλαμηγό. Ομως οι λουόμενοι δεν θα έχουν πρόβλημα με το ελικόπτερο; Τα παιδιά του ναυτικού ομίλου που κάνουν ιστιοπλοΐα ή άλλα θαλάσσια σπορ δεν θα κινδυνεύσουν;» διερωτάται ο Κώστας Ξανθόπουλος.

Μεταξύ άλλων στοιχείων, οι κάτοικοι υποστηρίζουν ότι με τις εργασίες που θα γίνουν θα καταστραφούν τα λιβάδια της Ποσειδωνίας, των θαλάσσιων φυτών που οξυγονώνουν το νερό και διατηρούν το οικοσύστημα σε καλό επίπεδο. «Το τονίζω, είναι σε οριακό επίπεδο. Με μια παρέμβαση τέτοιας κλίμακας μπορεί να επανέλθει το οικοσύστημα, μπορεί και όχι. Το σίγουρο είναι ότι θα περάσουν κάποια χρόνια για να αποκατασταθεί» λέει ο κ. Ξανθόπουλος.

«Το έργο δεν είναι αναπτυξιακό»
Ρωτήσαμε τον Κώστα Ξανθόπουλο γιατί δεν θέλει αυτού του τύπου την «ανάπτυξη» στην περιοχή της Βουλιαγμένης. «Δεν μπορεί κάποιος να μονοπωλεί τον όρο ανάπτυξη. Η περιοχή της Βουλιαγμένης είναι ήδη ανεπτυγμένη. Δεν περιμένει μια επένδυση για να την “ανεβάσει”. Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν είναι τόσο μεγάλες που θα επηρεάσουν τους κατοίκους και όλους τους Αθηναίους που κάνουν το μπάνιο τους στη Βουλιαγμένη» απαντά.

«Δεν θεωρούμε ότι είναι αναπτυξιακό το έργο. Η επένδυση θα απαξιώσει όλες τις άλλες χρήσεις, το έχουμε δει σε μαρίνες του εξωτερικού αυτό» προσθέτει. Σε ό,τι αφορά τον χαρακτηρισμό ότι το πρότζεκτ μπορεί να αποτελέσει περιβαλλοντική «βόμβα», ο Κώστας Ξανθόπουλος τονίζει:

«Δεν θα ήθελα να μιλήσω για “βόμβα”, γιατί δεν μου αρέσει να κινδυνολογώ. Η “βόμβα” θα προκύψει σε ένα οποιοδήποτε ατύχημα, είτε ελικοπτέρου, είτε με απόβλητα που θα ξεφύγουν από πλοίο. Ομως έχουμε τη μαρίνα Φλοίσβου στο Φάληρο, τη μαρίνα Αλίμου που είναι η μεγαλύτερη στον Σαρωνικό. Μιλάμε για μαρίνες με εκατοντάδες θέσεις για σκάφη. Γιατί να γίνει αυτή η υπερβολή στη Βουλιαγμένη;»

Να σημειωθεί ότι η ομάδα των κατοίκων, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που θα έχει αυτό το εγχείρημα, δηλώνει αποφασισμένη να προσφύγει στο ΣτΕ για να προσβάλλει τους περιβαλλοντικούς όρους.

Η θέση της εταιρείας: Αμελητέες οι επιπτώσεις
Τον Δεκέμβριο του 2020 στο ζήτημα της μαρίνας Βουλιαγμένης εστίασε εκτενές δημοσίευμα της «Καθημερινής». Μιλώντας στην εφημερίδα, η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας «Αστήρ Μαρίνα Βουλιαγμένης Α.Ε.», Πέννυ Ζαγλαρίδου, υποστήριξε ότι η επέκταση της μαρίνας παραμένει αυστηρά στα δεδομένα ήδη από το 1964 όρια της θαλάσσιας ζώνης της.

«Η αναβάθμιση της μαρίνας αφορά τη δημιουργία μιας σύγχρονης τουριστικής εγκατάστασης στην περιοχή, η οποία ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο και μισθώνεται από τους επενδυτές για περίοδο 32 ετών ακόμα. Το έργο ανάπλασης βρίσκεται σε θετική κατεύθυνση σε πολλούς τομείς όπως ο εκσυγχρονισμός, η αισθητική αναβάθμιση, η λειτουργική επάρκεια με σύγχρονους όρους και η βιωσιμότητά της. Το σημαντικότερο όμως όφελος της περιοχής από την αναβάθμιση είναι το περιβαλλοντικό όφελος, καθώς λύνονται χρόνια προβλήματα που επιβάρυναν σημαντικά το θαλάσσιο και το χερσαίο περιβάλλον της περιοχής» έλεγε η κυρία Ζαγλαρίδου στο ίδιο δημοσίευμα.

Ως προς την επίπτωση της λειτουργίας της μαρίνας στην περιοχή, η ίδια είπε στην «Καθημερινή» ότι «δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση στην κίνηση των σκαφών σε σχέση με σήμερα, οπότε δεν θα επηρεαστούν οι παρακείμενες ακτές. Εχει εκπονηθεί από ειδικούς επιστήμονες ακτομηχανική μελέτη για τη νέα διάταξη της μαρίνας και τον πιθανό επηρεασμό των ακτών από τον κυματισμό. Η ακτομηχανική μελέτη δείχνει πως οι επιπτώσεις στις ακτές του όρμου από τη νέα διάταξη της μαρίνας θα είναι αμελητέες».
Πηγή: iefimerida.gr

Βουλιαγμένη: Η μικρή μαρίνα που θα γίνει λιμάνι – Ρεπορτάζ της Καθημερινής

(Γιώργος Λιάλιος – kathimerini.gr) Δοκιμάζει τις αντοχές της Βουλιαγμένης η ανακατασκευή της υφιστάμενης μαρίνας, ώστε να δέχεται super και mega-yachts. Σύμφωνα με πολίτες και περιβαλλοντικούς φορείς, το μέγεθος της νέας εγκατάστασης είναι εντελώς ασύμβατο με την περιοχή, την οποία μετατρέπει de facto σε λιμάνι. Από την πλευρά του ο επενδυτής υποστηρίζει ότι η αναβάθμιση της μαρίνας θα έχει θετικές συνέπειες για την ελληνική οικονομία και θα βοηθήσει να επιλυθούν χρόνια προβλήματα στο θαλάσσιο και χερσαίο περιβάλλον της περιοχής.

Η μαρίνα Βουλιαγμένης κατασκευάστηκε τη δεκαετία του ’60, τμήμα της τουριστικής ζώνης του Αστέρα που δημιουργήθηκε το 1955 στη χερσόνησο του Λαιμού. Με το πέρασμα των ετών δέχθηκε διάφορες προσθήκες, φθάνοντας σήμερα να φιλοξενεί περίπου 100 μικρά και μεσαία σκάφη. Οι εγκαταστάσεις του Αστέρα και η μαρίνα Βουλιαγμένης ήταν από τα πρώτα ακίνητα που επιλέχθηκαν για αποκρατικοποίηση στην αρχή της οικονομικής κρίσης. Μετά διαγωνισμό, η μαρίνα μισθώθηκε το 2012 στην εταιρεία «Αστήρ Μαρίνα Βουλιαγμένης Α.Ε.» από την «Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα Α.Ε.» (δημόσια εταιρεία που έχει περιέλθει στον έλεγχο του Υπερταμείου) για 40 έτη, έναντι 43 εκατ. ευρώ. Ο γενικός σχεδιασμός της μαρίνας και η στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων εγκρίθηκαν με Προεδρικό Διάταγμα το 2019, ενώ σήμερα βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία έγκρισης της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Οταν η μελέτη εξετάστηκε από το δημοτικό συμβούλιο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης (που τελικά γνωμοδότησε θετικά), η τοπική κοινωνία πληροφορήθηκε για πρώτη φορά τις λεπτομέρειες του επενδυτικού σχεδίου. «Η Βουλιαγμένη αιφνιδιάστηκε. Μέχρι εκείνη τη στιγμή ακούγαμε μόνο ωραία πράγματα, ότι η μαρίνα δεν θα επεκταθεί, απλά θα εκσυγχρονιστεί, ότι θα είναι ένα κόσμημα», λέει ο Γιώργος Γκιώνης, που συμμετέχει σε ομάδα κατοίκων ενάντια στο έργο. «Και ξαφνικά άρχισαν να έρχονται στο φως οι λεπτομέρειες: ότι ο κύριος μόλος θα επεκταθεί κατά 178 μέτρα και ο εσωτερικός κατά 134 μέτρα, η μαρίνα δηλαδή θα γίνει σαν κανονικό λιμάνι, για να υποδέχεται πλοία άνω των 60-70 μέτρων. Στο τέλος του μόλου θα γίνει ελικοδρόμιο. Ολο το δασικό κομμάτι που υπήρχε στην ακτή θα ξηλωθεί για να γίνει υπόγειο πάρκινγκ. Θα κατασκευαστεί ένα εμπορικό κέντρο με 22 καταστήματα. Δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας. Αυτή είναι η ήπια ανάπτυξη που μας υπόσχονταν;».

Γρήγορα αρκετοί κάτοικοι οργάνωσαν μια ομάδα, το καλοκαίρι πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην κεντρική πλατεία της Βουλιαγμένης. «Πιέζαμε την ΕΤΑΔ για περισσότερη διαφάνεια, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Φτάσαμε μέχρι τον εισαγγελέα ζητώντας να δούμε τη σύμβαση που υπεγράφη, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Μας απάντησαν ότι καλύπτεται από το επιχειρηματικό απόρρητο».

«Φοβόμαστε τις συνέπειες»
«Η παλιά μαρίνα ήταν μικρών διαστάσεων», λέει ο Κώστας Ξανθόπουλος, μηχανικός και κάτοικος της περιοχής. «Η επέκταση, ακόμα κι αν γίνεται μέσα στη θαλάσσια περιοχή που είχε αδειοδοτηθεί για την παλιά μαρίνα, είναι μεγάλη. Φοβόμαστε τις συνέπειες που θα έχει: για τη διάβρωση της ακτής, για την ανανέωση των υδάτων, για τη ρύπανση. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό: σκεφθείτε την κλίμακα. Ενα γιοτ 100 μέτρων –δηλαδή σαν κανονικό καράβι– να μπαίνει στον κόλπο της Βουλιαγμένης. Τι γίνεται με τα παιδιά μας που μαθαίνουν ιστιοπλοΐα δίπλα, στο ναυταθλητικό όμιλο; Με τον κόσμο που κάνει μπάνιο στην ακτή; Τι ρύπανση θα αφήνει αυτό πίσω του; Τι αναστάτωση θα προκαλεί το ελικοδρόμιο; Κατά τη γνώμη μας, όλα αυτά τα ζητήματα η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων τα εξετάζει πλημμελώς, απλώς δικαιολογεί τις επιλογές της επένδυσης και τίποτα άλλο. Γι’ αυτό και εάν εγκριθεί, θα στραφούμε νομικά εναντίον της».

«Πιέζαμε, ζητούσαμε να μάθουμε αν είχε γίνει ακτομηχανική μελέτη για το πώς θα επηρεαστεί ο κόλπος», προσθέτει ο κ. Γκιώνης. «Και ξαφνικά εμφανίστηκε μια σύνοψη μελέτης –γιατί ποτέ δεν μας την έδωσαν ολόκληρη, για να δούμε λ.χ. σε τι δεδομένα βασίζεται– σύμφωνα με την οποία δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Θα γίνει μια τεράστια μαρίνα για να μπαίνουν στον κόλπο τεράστια καράβια».

Η «Κ» απευθύνθηκε στην εταιρεία «Αστήρ Μαρίνα Βουλιαγμένης Α.Ε.», ζητώντας τη θέση της στα βασικά ζητήματα που θίγονται από τους κατοίκους. Τις απαντήσεις έδωσε γραπτώς η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Πέννυ Ζαγλαρίδου. Οπως αναφέρει, στόχος της επέκτασης της μαρίνας «που παραμένει ωστόσο αυστηρά στα δεδομένα ήδη από το 1964 όρια της θαλάσσιας ζώνης της, είναι η αποτελεσματική προστασία από την κακοκαιρία (νοτιοανατολικοί άνεμοι)». «Η αναβάθμιση της μαρίνας αφορά τη δημιουργία μιας σύγχρονης τουριστικής εγκατάστασης στην περιοχή, η οποία ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο και μισθώνεται από τους επενδυτές για περίοδο 32 ετών ακόμα. Το έργο ανάπλασης βρίσκεται σε θετική κατεύθυνση σε πολλούς τομείς όπως ο εκσυγχρονισμός, η αισθητική αναβάθμιση, η λειτουργική επάρκεια με σύγχρονους όρους και η βιωσιμότητά της. Το σημαντικότερο όμως όφελος της περιοχής από την αναβάθμιση είναι το περιβαλλοντικό όφελος, καθώς λύνονται χρόνια προβλήματα που επιβάρυναν σημαντικά το θαλάσσιο και το χερσαίο περιβάλλον της περιοχής», αναφέρει η κ. Ζαγλαρίδου.

«Αμελητέες επιπτώσεις»
Ως προς την επίπτωση της λειτουργίας της μαρίνας στην περιοχή, η ίδια τονίζει ότι «δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση στην κίνηση των σκαφών σε σχέση με σήμερα, οπότε δεν θα επηρεαστούν οι παρακείμενες ακτές. Εχει εκπονηθεί από ειδικούς επιστήμονες ακτομηχανική μελέτη για τη νέα διάταξη της μαρίνας και τον πιθανό επηρεασμό των ακτών από τον κυματισμό. Η ακτομηχανική μελέτη δείχνει πως οι επιπτώσεις στις ακτές του όρμου από τη νέα διάταξη της μαρίνας θα είναι αμελητέες».

Η εταιρεία επισημαίνει ότι έχει συμβληθεί με το ΕΛΚΕΘΕ για την επίβλεψη των εργασιών κατασκευής. Τέλος, για τις χρήσεις που προστίθενται στη στεριά, «δεν υπάρχει επαρκής κτιριακή υποδομή για τη στέγαση υπηρεσιών και καταστημάτων, η λειτουργία των οποίων αφενός είναι απαραίτητη σε κάθε οργανωμένη μαρίνα και αφετέρου επιβάλλεται από την κείμενη νομοθεσία. Από τις 4.800 τ.μ. μέτρα δόμησης, τα 1.200 τ.μ. αφορούν τη δημιουργία 20 μικρών εμπορικών καταστημάτων έκτασης 60 τ.μ. το κάθε ένα για την εξυπηρέτηση των ελλιμενιζόμενων και του ευρύτερου κοινού, τα 1.200 τ.μ. είναι οι νέες χρήσεις εστίασης για την εξυπηρέτηση της μαρίνας και της ευρύτερης περιοχής, τα 600 τ.μ. αντιστοιχούν στο υφιστάμενο εστιατόριο “Moorings” το οποίο διατηρείται». Εφόσον η αδειοδότηση δοθεί άμεσα, «τα έργα θα ξεκινήσουν αμέσως μετά τις γιορτές και προβλέπεται να διαρκέσουν 18 μήνες».

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.