Θαλάσσια συγκοινωνία με καραβάκια κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας, ζητά ο Γιάννης Καλλιάνος


O βουλευτής του Νοτίου Τομέα Αθηνών, Γιάννης Καλλιάνος, με ερώτηση του προς τους υπουργούς, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Υποδομών και Μεταφορών και Τουρισμού, ζητά την καθιέρωση θαλάσσιας συγκοινωνίας με καραβάκια τη θερινή περίοδο κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας.

“Το δρομολόγιο θα μπορούσε να ξεκινά από την Πύλη 8 στο λιμάνι του Πειραιά ή από τη Μαρίνα Ζέας και με στάσεις ενδεικτικά σε Μικρολίμανο, ΣΕΦ, Φλοίσβο, Άλιμο, Άγιο Κοσμά, Γλυφάδα και Βουλιαγμένη να καταλήγει στη Βάρκιζα” αναφέρει ο Γιάννης Καλλιάνος.


Aνδρέας Κονδύλης: Κάνουμε τα ρέματα γραμμικά πάρκα πρασίνου και χώρους περιπάτου




Δείτε την ερώτηση του Βουλευτή:

Η Αθηναϊκή Ριβιέρα είναι περιοχή της Αττικής με κυρίαρχο τον τουριστικό προσανατολισμό. Οι φυσικές ομορφιές της, η μακραίωνη ιστορία της, οι αρχαιολογικοί της χώροι, η υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακή υποδομή, η άμεση πρόσβαση σε πλήθος μνημείων και αξιοθέατων της Αθήνας και του Πειραιά δίνουν δυνατότητες επιπλέον ανάπτυξης προς όφελος των κατοίκων των Νοτίων Προαστίων καθώς και της οικονομίας μας γενικότερα, ενώ προς την κατεύθυνση αυτή θα συμβάλλει καθοριστικά και το Ελληνικό.

Στο πλαίσιο αυτό, με δεδομένη τη ναυτική παράδοση του λαού μας αλλά και την ευκολία μετακίνησης με αυτό το μέσο, προτείνεται η καθιέρωση θαλάσσιας συγκοινωνίας με καραβάκια κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας τη θερινή περίοδο.

Αυτό το μέτρο θα είχε πολλαπλά οφέλη (συγκοινωνιακά, οικονομικά κ.ά.) επιτρέποντας στους κατοίκους της πόλης και στους επισκέπτες της να βιώσουν μια διαφορετική οπτική της Αθηναϊκής Ριβιέρας και των αξιοθέατών της.

Το δρομολόγιο θα μπορούσε να ξεκινά από την Πύλη 8 στο λιμάνι του Πειραιά ή από τη Μαρίνα Ζέας και με στάσεις ενδεικτικά σε Μικρολίμανο, ΣΕΦ, Φλοίσβο, Άλιμο, Άγιο Κοσμά, Γλυφάδα και Βουλιαγμένη να καταλήγει στη Βάρκιζα, δίνοντας δυνατότητες στον κάθε ταξιδιώτη να επισκεφτεί ιστορικούς χώρους όπως ενδεικτικά το Θωρηκτό Αβέρωφ, να κολυμπήσει, να γευματίσει, να πραγματοποιήσει αγορές χρησιμοποιώντας έναν εναλλακτικό τρόπο περιήγησης.

Η διαμόρφωση αυτού του θαλάσσιου δρομολογίου πέρα από την εμπειρία ενός όμορφου ταξιδιού επιπλέον θα αποφόρτιζε συγκοινωνιακά τη Λεωφόρο Ποσειδώνος κατά τους θερινούς μήνες όπου η κίνηση προς τις παραλίες της περιοχής είναι αυξημένη, ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα.

Η καθιέρωση θαλάσσιου δρομολόγιου κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας θα συμβάλλει επίσης θετικά στη μείωση της ανεργίας στους Έλληνες ναυτικούς και σε εργαζόμενους σε αρκετές ειδικότητες τουριστικών επαγγελμάτων που κατά βάση είναι εποχικά εργαζόμενοι, ενώ θα έχει θετικό αντίκτυπο στα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων που αφορούν τους ναυτικούς μας λόγω της αύξησης των εσόδων από τις εισφορές των ελληνικών ναυτικών πληρωμάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοια θαλάσσια δρομολόγια υλοποιούνται με επιτυχία εδώ και χρόνια στον Θερμαϊκό Κόλπο, συνδέοντας το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τον Λευκό Πύργο, την Περαία και τους Νέους Επιβάτες.

Με βάση τα παραπάνω, ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί:

Προτίθενται να λάβουν τις αποφάσεις εκείνες που θα επιτρέψουν την καθιέρωση θαλάσσιας συγκοινωνίας με καραβάκια τη θερινή περίοδο κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας;

Ο ερωτών Βουλευτής

Ιωάννης Καλλιάνος

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X