Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Ανακοίνωση της “Λαϊκής Συσπείρωσης” Ελληνικού – Αργυρούπολη, για τα σκουπίδια της νέας πόλης

By notia team

Ανακοίνωση της “Λαϊκής Συσπείρωσης” Ελληνικού – Αργυρούπολης: Για το σχέδιο μεταφοράς των απορριμμάτων από την επένδυση του Ελληνικού (“ ιδιωτική πόλη Λάτση”) στον Σταθμό Μεταφόρτωσης (ΣΜΑ) Αργυρούπολης Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (30/10/24) ο δήμαρχος με τη μορφή ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (!!!) μας γνωστοποίησε την πρόθεση της δημοτικής αρχής να δεχτεί την «πρόταση» της «HELLINIKON GLOBAL I […]

Read More