Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημόσια διαβούλευση μέσα στον Αύγουστο, χωρίς τους δημότες! Ποιους εξυπηρετεί;

By notia team

Η Τοποθέτηση του πρώην δημάρχου Αλίμου Θάνου Ορφανού στο Δημοτικό Συμβούλιο για την επένδυση στο Ελληνικό: Είναι απίστευτο πως ένα τόσο μεγάλο θέμα «Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού-Αγ.Κοσμά (ΣΟΑΜΠ) και Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης Ελληνικού» έρχεται 9 Αυγούστου στο Δημοτικό μας Συμβούλιο, με ελάχιστες […]

Read More