Υπογειοποίηση της παραλιακής: Έφτασαν στη Γλυφάδα τα έργα




Στα σύνορα Ελληνικού – Γλυφάδας, έφτασαν τα έργα της υπογειοποίησης μέρους της Λεωφόρου Ποσειδώνος, στο πλαίσιο της αστικής ανάπλασης στο Ελληνικό, στην περιοχή του πρώην αεροδρομίου. Μέσα στις εγκαταστάσεις της μαρίνας του Αγίου Κοσμά, κατασκευάζεται η γέφυρα, για να περνάνε τα οχήματα απέναντι, στο καζίνο. Δείτε το βίντεο του Notia.gr:

Σε ανακοίνωσή της η LAMDA Development τονίζει ότι η υπογειοποίηση της Λ. Ποσειδώνος θα αναβαθμίσει το οδικό δίκτυο της πόλης, διασφαλίζοντας την ταχύτερη διέλευση των οχημάτων, ενώνοντας το παραλιακό μέτωπο με το Πάρκο του Ελληνικού και την πόλη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι εκσκαφές έχουν ολοκληρωθεί άνω του 75% του συνολικού όγκου των 400.000 m3 χώματος και η σκυροδέτηση τοίχων άνω του 45%. Επίσης έχει ολοκληρωθεί η σκυροδέτηση άνω του 55% της πλάκας βάσης.

Με την υπογειοποίηση της Ποσειδώνος σε μήκος 1,5 χιλιομέτρων από την παραλία Αλίμου μέχρι το ύψος της Μαρίνας Αγίου Κοσμά, θα μειωθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση καθώς καταργούνται 6 σηματοδότες και δημιουργούνται 6 λωρίδες κυκλοφορίες (τρεις από την άνοδο και τρεις από την κάθοδο).



Το σύνολο της έκτασης που καλύπτει σήμερα η παραλιακή, θα μεταμορφωθεί σε χώρο πρασίνου που θα ενοποιεί το Μητροπολιτικό Πάρκο με την παραλία, ενώ από το σημείο θα διέρχεται δρόμος ήπιας κυκλοφορίας και ποδηλατόδρομος. To έργο της υπογειοποίησης που ξεκίνησε τον Μάιο του 2022 ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του 2025 και αναμένεται να παραδοθεί στο κοινό στο τέλος του 2025, μετά από τις απαραίτητες δοκιμές καλής λειτουργίας.

Διαβάστε Επίσης

�χόλια στο “Υπογειοποίηση της παραλιακής: Έφτασαν στη Γλυφάδα τα έργα

  • 28/04/2024 at 2:11 μμ
    Permalink

    Απευθυνεστε σε ηλιθιους? Το προβλημα της παραλιακης δημιουργειται λογω των σηματοδωτων στην Αλιμου, Καλαμακίου και Αμφιθέας!! Επομένως η υπογειοποιηση θα επιδινώσει κατα πολυ το υπαρχον προβλημα… Να λέτε και λιγη αλήθεια και οχι μονο χειραγωγηση…..

    Απαντήστε
    • 28/04/2024 at 9:49 μμ
      Permalink

      ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΥΠΟΓΕΙΩΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΑΜΦΙΘΕΑΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

      Απαντήστε
  • 29/04/2024 at 7:56 πμ
    Permalink

    Πρακτικά η κίνηση είναι από Αλίμου μέχρι Φλοισβο. Τροφοδοτώντας με μεγαλύτερο ρυθμό αυτό το τμήμα, πώς θα μειωθεί?
    Όπως συμβαίνει και στο “ποτάμι” ?
    Η καθημερινη συμφόρηση μέχρι τα πάλαι ποτέ φανάρια της Ρενω πήγε από τα 1800 μέτρα στα 6 χιλιόμετρα….

    Απαντήστε
  • 29/04/2024 at 12:02 μμ
    Permalink

    Μη μας περνάτε για χαζούς. Όπως ανέφεραν και οι προηγούμενοι, τα προβληματα ειναι πιο δυτικά. Το έργο γίνεται για να εξυπηρετηθεί ΜΟΝΟ η εταιρεία που κατέχει τις εκτάσεις που θα εκμεταλλευτεί για ιδίο ώφελος. Μόνο το ΙΣΝ βελτίωσε κάτι και παρέδωσε κάτι ενδιαφέρον για το κοινό με δωρεάν πρόσβαση στα κοινόχρηστα. Οι άλλοι;

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.