Πώς θα είναι η τελική μορφή της Παραλιακής μετά την υπογειοποίηση (VIDEO)




Είναι το μεγαλύτερο έργο υποδομών του Ελληνικού, νευραλγικής σημασίας για την κίνηση στη Λεωφόρο Ποσειδώνος και για την ενοποίηση του παραλιακού μετώπου με το μεγάλο πάρκο του Ελληνικού. Οι εκσκαφές από την εταιρεία ΑΒΑΞ προχωρούν με ταχείς ρυθμούς για την κατασκευή υπόγειας διαδρομής μήκους 1,5 χλμ. σε κάθε ρεύμα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η σήραγγα, η οποία θα είναι μια από τις πιο σύγχρονες στην Ευρώπη, θα παραδοθεί τον Δεκέμβριο του 2024.

Ταυτόχρονα έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες μελέτες για την ελαχιστοποίηση ποσοτικά και χρονικά της επιβάρυνσης της κίνησης επί της υφιστάμενης Λεωφόρου Ποσειδώνος. Δείτε βίντεο από τις εργασίες – Πηγή: Drone Views | Zisimos Zizos

Το έργο γίνεται με την τεχνική του cut and cover κλειστού ορύγματος και ήδη στα πρώτα 250 μέτρα μήκους έχει επιτευχθεί το τελικό βάθος, που είναι τα 10 μέτρα. Η τεχνική αυτή χρησιμοποιείται για διάνοιξη του υπόγειου έργου, χωρίς αλλοίωση του επιφανειακού ανάγλυφου. Επιλέγεται σε έργα μεγάλου βάθους και αναπτύσσεται με χρήση μηχανικών μέσων (εκσκαφέων, μηχανήματων σημειακής κοπής) ενω γίνεται και χρήση εκρηκτικών υλών. Η υποστήριξη των τοιχωμάτων γίνεται με εκτοξευόμενο σκυρόδεμα ή και αγκύρια και η σταθεροποίηση εδαφών με κουρτίνες τσιμεντενέσεων ή δοκούς προπορείας.

Πώς θα είναι η τελική μορφή της Παραλιακής μετά την υπογειοποίηση



Με την ολοκλήρωση του έργου, η λεωφόρος Ποσειδώνος θα είναι υπόγεια σε ένα μεγάλο τμήμα της μεταξύ Αλίμου και Γλυφάδας. Οι λωρίδες αν;a ρεύμα κυκλοφορίας θα είναι τρεις, όπως δηλαδή είναι και σήμερα στο υφιστάμενο τμήμα. Η ταχύτητα του υπόγειου τμήματος θα είναι μέχρι 70 χλμ/ώρα. Στο σύνολό της η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος θα έχει μήκος 1.500 μέτρα εκ των οποίων τα 1.300 θα είναι το υπόγειο τμήμα και τα υπόλοιπα οι προσβάσεις. Όπως ανέφεραν στελέχη της Lamda, όταν τελικά ολοκληρωθεί το έργο δεν θα χρειαστεί να διακοπεί η κυκλοφορία της Λεωφόρου και θα επιλεχθεί ένα βράδυ για να “κουμπώσει” ο υφιστάμενος άξονας με το νέο υπογειοποιημένο τμήμα του. Η ολοκλήρωσή του υπολογίζεται στο δ’ τρίμηνο του 2024. Εκεί που σήμερα είναι η Παραλιακή, θα γίνουν φυτεύσεις πρασίνου, πεζόδρομος και βεβαίως ο πολυαναμενόμενος παραλιακός ποδηλατόδρομος, ενώ θα υπάρχει σύνδεση με κεντρικό διάδρομο που θα ενώνει τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με το παράκτιο μέτωπο. Παράλληλα, θα μετακινηθεί η γραμμή του τραμ από τη σημερινή της διαδρομή και θα γίνει νέα κατά μήκος του κεντρικού διαδρόμου της επένδυσης στο Ελληνικό.

Διαβάστε Επίσης

�χόλια στο “Πώς θα είναι η τελική μορφή της Παραλιακής μετά την υπογειοποίηση (VIDEO)

  • 22/03/2023 at 2:57 μμ
    Permalink

    Προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι για το καλό μας.. Μας πηδ@νε δηλαδή για το καλό μας, με δουλεύουν κανονικά αντί να κάνουν την κότα..

    Απαντήστε
  • 23/03/2023 at 10:33 πμ
    Permalink

    Ελπίζω να έχουν προβλέψει ότι αυτό το κομμάτι της παραλιακής φρακάρει από την κίνηση των οχημάτων. Οι αναθυμιάσεις από την καύση των κινητήρων είναι υπερβολικές τώρα που είναι ανοιχτό. Φαντάζομαι ότι θα υπάρχει μελέτη για αποσυμφόρηση του σημείου.

    Απαντήστε
  • 23/03/2023 at 5:00 μμ
    Permalink

    Τότε το 2024 με υπόγεια ή ανωγεια διάβαση η κυκλοφοριακή συμφόρηση θα καταστήσει το έργο άσκοπο και επικίνδυνο. Εδώ δεν έχει τελειώσει το άλλο έργο της Περιφέρειας για το οποίο διαμαρτύρονται οι |Δήμοι Καλλιθέας,κλπ. Στο Ελληνικό η υπόγεια νέα λεωφόρος στις ίδιες καθυστερήσεις και κυκλοφοριακές συμφορήσεις θα καταλήξει.

    Απαντήστε
  • 24/03/2023 at 7:06 πμ
    Permalink

    Ολα για το φιλετο Αλιμο – Γλυφαδα. Η μπλεμπα Π.Φαληρο – Ν. Φαληρο θα συνεχισουν να κανουν ωρα για να πανε Πειραια λογω του Μετροπολιταν.

    Απαντήστε
  • 09/04/2023 at 4:47 μμ
    Permalink

    Όλα γίνονται για τα συμφέροντα της εταιρίας του Λάτση όλα τα έχουν τακτοποιήσει αλλά μη μας κάνετε πλύση εγκεφάλου ότι είναι για το καλό μας, όταν στην Βούλα ο συντελεστής δόμησης είναι 1/100 και τέσσερις ορόφους και εκεί δίνετε 120.μέτρα ύψος.. Εδώ θέλουμε χαμηλή δόμηση δεν θέλουμε να έχουμε ουρανοξύστες Νέας Υόρκης. Για να έχετε πρόσβαση προς την θάλασσα δίχως την λεωφόρο την κάνετε υπόγεια την λεωφόρο Ποσειδώνος.. Όλα για τα οικονομικά σας συμφέροντα αλλά και οι δήμοι και οι πολιτικοί είναι στο σύστημα.. Ορισμένοι από ρίζες είναι και φυτά όπως εγώ, και που και που ανθίζουν..

    Απαντήστε
  • 14/04/2023 at 8:17 μμ
    Permalink

    Χρόνια Πολλά

    Επιτέλους γίνεται και ένα οδικό έργο στην Αθήνα οχι και τόσο χρήσιμο.
    Σίγουρα στην έξοδο στον ΄΄Άλιμο όπως γίνεται και τώρα σε ωρες αιχμής θα μπλοκάρουν τα αυτοκίνητα οπότε μέσα στο τούνελ φανταστειτε τι θα γινεται ειδικά το καλοκαίρι.
    Απο τους Ολυμπιακούς αγώνες δεν εχουμε δει κανένα οδικό εργο με
    αποτέλεσμα την καθημερινή ταλαιπωρεία εκατομυρίων κατοίκων του λεκανοπεδίου.
    Θα μπορούσαν να κανουν νέα Εθνικη Ελευσίνα – Θήβα να πάρει ανάσα ο Κηφισός ,τούνελ προς το αεροδρόμιο κλπ.
    Δυστυχώς περιφερειακα έγιναν μεγαλα έργα στην Αθήνα κανένα οδικό έργο ας ελπίσουμε ο νέος
    Υπουργός Υποδομών να κυταξει και την Αττική.

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.