Βουλιαγμένη: Πώς ο Γιάννης Θεοδοσόπουλος ξεπέρασε τα 19.500 μόρια στις Πανελλήνιες




paidi2

(Βάσω Ασμανίδου – news24.gr)

Τα αγαθά κόποις κτώνται… Τουλάχιστον, αυτό ξέρουν όσοι έχουν προσπαθήσει πολύ για να καταφέρουν αυτό που ήθελαν ακόμη περισσότερο. Ο Γιάννης Θεοδοσόπουλος είναι ένας από τους μόλις 55 μαθητές, που κατάφεραν να συγκεντρώσουν πάνω από 19.500 μόρια στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις.

Σκεφτείτε, μάλιστα, ότι φέτος, σε απόλυτους αριθμούς, 19.863 υποψήφιοι για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν πάνω από 7.000 μόρια και 758 είναι συνολικά οι μαθητές που συγκέντρωσαν πάνω από 19.000 μόρια.

O μαθητής του Γενικού Λυκείου Βουλιαγμένης συγκέντρωσε 19.520 μόρια και όλα δείχνουν πως εξασφάλισε την είσοδό του στην Οδοντιατρική Σχολή Αθηνών.

Η σκληρή δουλειά έχει αποτέλεσμα
Ο Γιάννης, όπως και οι υπόλοιποι υποψήφιοι, διαγωνίστηκαν φέτος με το καινούργιο σύστημα των πανελλαδικών. Ο επιτυχών, όπως μας λέει, επέλεξε το 3ο πεδίο- Επιστημών Υγείας και Ζωής και γι’ αυτό διαγωνίστηκε σε Φυσική, Χημεία, Βιολογία και Έκθεση. Οι βαθμοί του για να καταφέρει να συγκεντρώσει τα 19.520 μόρια; Στα τρία πρώτα 20 και στην Έκθεση 17,6.

«Είμαι πολύ περήφανος γιατί ξέρω ότι όλη αυτή η σκληρή δουλειά, στην οποία αφοσιώθηκα, είχε ένα σημαντικό αποτέλεσμα. Και είμαι, επίσης, χαρούμενος γιατί οι γονείς μου και οι γύρω μου είναι πολύ περήφανοι για μένα αλλά και γιατί οι θυσίες μου με οδήγησαν σε αυτό το τόσο υψηλό αποτέλεσμα», αναφέρει ο Γιάννης στο News247. «Θυσίες, όπως;», τον ρωτάμε και εκείνος μας απαντά:

“Η μεγαλύτερη θυσία θα έλεγα ότι είναι η κοινωνική ζωή, την οποία αναγκάστηκα να περιορίσω για να διαβάσω τόσο πολύ. Έδωσα αρκετό χρόνο για να αντεπεξέλθω στις πανελλήνιες”.

Το «μπράβο» και το «συγχαρητήρια» είναι πολύ λίγα για να τα ευχηθεί κανεις στους μαθητές που πέτυχαν (και φέτος) το ακατόρθωτο… Γιατί και διάβασαν πολύ, ξέχασαν τις συνήθειες με τους φίλους και παραμέρισαν τα προσωπικά ενδιαφέροντά τους για να αφοσιωθούν στις εξετάσεις τους. Ο αριστούχος, πλέον, Γιάννης, ενάμιση μήνα πριν από την έναρξη των Πανελληνίων αλλά και κατά τη διάρκεια αυτών, διάβαζε, όπως θυμάται, από 8 έως 10 ώρες, για να είναι προετοιμασμένος για τα θέματα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, σε συνδυασμό και με τη βοήθεια του μαθηματικού, Γιώργου Βροχόπουλου, και των φροντιστηρίων Πουκαμισάς, αφοσιωνόταν στις σχολικές του υποχρεώσεις 5 με 6 ώρες επιπλέον.

Έτσι, δεν του έμεναν κενά στην ύλη. «Στις πανελλαδικές υπήρχε μεγάλο άγχος γιατί δεν γνωρίζαμε πως θα εξελιχθεί η διαδικασία. Ήταν η πρώτη φορά της εφαρμογής του νέου συστήματος και δεν ξέραμε τι μπορεί να γίνει. Ευτυχώς, όλα πήγαν καλά», λέει ο Γιάννης, ο οποίος μας περιγράφει ότι χρόνο με τον χρόνο άρχισε να διαβάζει ακόμη περισσότερο για να τα καταφέρει.

“Δεν ήμουν πάντα ο άριστος μαθητής. Είχα μία εξέλιξη από το δημοτικό, στο γυμνάσιο αλλά στο Λύκειο θέλησα να καταφέρω τους στόχους μου και έτσι έβγαλα αυτό το βαθμό”

Γι’ αυτό και όταν τελείωσαν οι εξετάσεις, ο Γιάννης άρχισε να βγαίνει και πάλι με τους φίλους του έξω. Να βλέπει τις αγαπημένες του ταινίες και να πηγαίνει για τρέξιμο. «Ένιωσα μεγάλη ανακούφιση μόλις τελείωσαν οι πανελλήνιες. Κατάλαβα ότι είχε τελειώσει αυτό το μαρτύριο και ότι είχε έρθει η στιγμή να απολαύσουμε την αγαπημένη μας ζωή και τις συνήθειές μας, που είχαμε βάλει στην άκρη».
Κι επειδή, οι άριστοι μαθητές πρέπει να συμβουλεύουν τους επόμενους που θα καθίσουν στο θρανίο, επιδιώκοντας την εισαγωγή τους στα μεγαλύτερα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ της χώρας μας, του ζητήσαμε να δώσει κάποιες στις επόμενες «φουρνιές»:
“Αν κάποιος έχει ένα όνειρο, οφείλει στον εαυτό του να το ακολουθήσει, ανεξάρτητα από τις γνώμες των γύρω του, διότι η ζωή είναι μικρή”

Ο επιτυχών, όμως, σχολιάζει και την Παιδεία στη χώρα μας, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Υπάρχουν σημαντικά προβλήματα στην Παιδεία. Εγώ, ευτυχώς, είχα καλούς καθηγητές, οι οποίοι με βοήθησαν αρκετά να καταφέρω τους στόχους μου. Όμως, υπάρχουν παιδιά που αναγκάζονται να πηγαίνουν σε φροντιστήρια για να μπορέσουν να φτάσουν σε ένα ικανοποιητικό σημείο στις πανελλήνιες.

Κι αυτό είναι πολύ άδικο επειδή πολλές από τις οικογένειες των μαθητών αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες και ούτε έχουν αλλά ούτε και μπορούν να ξοδέψουν ένα αρκετά σημαντικό χρηματικό ποσό για να τα στείλουν στα φροντιστήρια. Αυτά τα παιδιά, δηλαδή, δεν έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν;

Είναι πολύ κρίμα αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας!», αναφέρει και εύχεται να τελειώσει τις σπουδές του στην Οδοντιατρική και να συνεχίσει τα όνειρά του στο εξωτερικό, όχι λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας, αλλά κυρίως για να διευρύνει τους ορίζοντές του και να αποκτήσει νέες εμπειρίες. Γι’ αυτό κι εμείς του ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.

Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.
( ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.