Έρευνα: Πώς αγοράζουν σχολική τσάντα οι γονείς στην Ελλάδα




“Το πρώτο χαρακτηριστικό που προσέχουν οι γονείς σε μία σχολική τσάντα πριν εξετάσουν τα λοιπά χαρακτηριστικά της είναι το κατά πόσο διαθέτει ανατομική πλάτη και ιμάντες. Η τιμή το τρίτο πιο σημαντικό κριτήριο.”

Το Βιβλιοπωλείο Τετράγωνο, η μοναδική επιχείρηση πανελλαδικά που προσφέρει γραπτή εγγύηση σχολικής τσάντας από το 2019, πραγματοποίησε την πρώτη έρευνα για σχολικές τσάντες στην Ελλάδα. Η έρευνα αφορούσε στο πώς επιλέγουν σχολική τσάντα για τα παιδιά τους οι γονείς στη χώρα μας και συμμετείχαν συνολικά 1.281 μαμάδες και μπαμπάδες.

Κύρια Ευρήματα της Έρευνας:

  • Συνολικά τα χαρακτηριστικά που εξετάζει ο γονέας κατά την επιλογή σχολικού σακιδίου είναι:
    • Ανατομική Πλάτη και ιμάντες (86%)
    • Χωρητικότητα & θήκες της τσάντας (83%)
    • Η τιμή (67%)
    • Το σχέδιο/design της σχολικής τσάντας (40%)
    • Η μάρκα/brand (21%)
  • Τα brands που ξεχώρισαν στην προτίμηση του γονέα είναι τα εξής:
    • POLO 
    • EASTPAK
    • NIKE
    • SANTORO
  • Το 96% των ερωτηθέντων γονέων έδειξε προτίμηση προς τουλάχιστον μία μάρκα (brand) σχολικής τσάντας ενώ το 4% δήλωσε ότι δεν τον ενδιαφέρει αν το σακίδιο είναι no name.
  • 55% των γονέων δήλωσαν ότι τους έχει “χαλάσει” η σχολική τσάντα τουλάχιστον μία φορά (σκίσιμο ή άλλη βλάβη/φθορά).

Μεθοδολογία Έρευνας:
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω διαδικτυακού ερωτηματολογίου στον ιστότοπο του βιβλιοπωλείου (tetragonobookstores.gr) από τις 25 Ιουνίου 2022 έως τις 19 Αυγούστου 2022 και συμμετείχαν συνολικά 1.281 γονείς που κατοικούν στην Ελλάδα.



Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.