Oκτώ μαθητές ρωτούν τον δήμαρχο Γλυφάδας




Ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γεώργιος Παπανικολάου, προσκλήθηκε από το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας, με σκοπό οκτώ μαθητές, εκπρόσωποι της Ρητορικής ομάδας να του πάρουν συνέντευξη. Άξονας των ερωτήσεων οι παιδικές χαρές που είτε ανοικοδόμησε, είτε κατασκεύασε στην Γλυφάδα.

Ο Δήμαρχος με την Αντιδήμαρχο Παιδείας Νατάσα Αργυροπούλου

Οι συμμετέχοντες μαθητές ύστερα από συζήτηση και με την καθοδήγηση και την βοήθεια των καθηγητριών της ρητορικής, Γεωργία Δεκαρίστου και Αικατερίνη Δοκοπούλου, έφτιαξαν και κατέληξαν σε οκτώ ερωτήσεις (αντιστοιχούσε μία ερώτηση σε κάθε μαθητή). Ο δήμαρχος ρωτήθηκε για τον αριθμό των παιδικών χαρών, την συντήρηση τους, την φύλαξή τους, τον λόγο που δόθηκε τόσο μεγάλη έμφαση στην κατασκευή τους, από που είναι εμπνευσμένο το πρότυπό τους και ο τρόπος κατασκευής τους καθώς και για το κόστος κατασκευής τους. Ρωτήθηκε αν στα μελλοντικά του σχέδια η δημιουργία χώρων για τους εφήβους και για άτομα μεγαλύτερων ηλικιών.
Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις αναλυτικά, απευθυνόμενος σε κάθε παιδί ξεχωριστά. Γνωστοποίησε ότι έχουν ανακαινισθεί 14 παιδικές χαρές και σχεδιάζεται η ανακαίνιση άλλων δέκα. Παράλληλα αναμένεται να δημιουργηθούν χώροι αναψυχής και για μεγαλύτερα παιδιά, καθώς και για το σύνολο των πολιτών. Τόνισε την ανάγκη να αναπτυχθεί η συλλογικότητα και η κοινωνική συνείδηση στους πολίτες.


Στην ερώτηση την αγαπημένη του παιδική χαρά, είπε ότι είναι αυτή της Πλατείας Καραϊσκάκη, καθώς εκεί συνήθιζε να παίζει και αυτός όταν ήταν μικρός!
Ζητήθηκαν συμβουλές, σχετικά με το πως μπορεί κανείς να βελτιώσει και να κάνει πιο ελκυστικό τον λόγο του μια και οι μαθητές ήταν της ρητορικής ομάδας του σχολείου. Ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι ο λόγος που απευθύνεται σε ένα κοινό, για να είναι πιο πειστικός και ελκυστικός θα πρέπει να είναι υιοθετημένος από τον ομιλητή, δηλαδή ο ομιλητής να λέει πράγματα τα οποία πιστεύει και υποστηρίζει πραγματικά. Δεν έχει τόση σημασία το πολύ υψηλού επιπέδου λεξιλόγιο και το μέγεθος του λόγου, διότι πολλές φορές με μια ομιλία με τα παραπάνω χαρακτηριστικά μπορεί ο ακροατής να κουραστεί. Τέλος τόνισε ότι σε μια αντιλογία ή σε έναν προτρεπτικό λόγο, σκοπός του καθενός δεν είναι να πατήσει τον συνομιλητή του για να αναδειχθεί ο ίδιος, αλλά να έρθουν όλοι στο ίδιο μήκος κύματος, με σκοπό την ενίσχυση του κοινού συμφέροντος και όχι του ατομικού.
Εν κατακλείδι, στη συνέντευξη αυτή, οι απαντήσεις που δόθηκαν ήταν εποικοδομητικές και χρήσιμες.

ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ) EMAIL:[email protected]

Ηλιάνα Γιαννακοπούλου

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.

Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.
( ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.