Ένας Αλιμιώτης και μια Αλιμιώτισσα πίσω από την τεράστια επιτυχία του “Survivor”




Ο Κώστας Κυμπουρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του ΣΚΑΪ και η Άλκηστις Μαραγκουδάκη, διευθύντρια προγράμματος, έχουν εκτοξεύσει την τηλεθέαση του καναλιού του Φαλήρου, με την το “Survivor” και το “Τhe Voice”. Και οι δύο μένουν στον Άλιμο. Η σύζυγος του Κώστα Κυμπουρόπουλου, η Βάσω Αλβενιώτη, ήταν και δημοτική σύμβουλος επί δημαρχίας Αλέκου Αλούκου. Η Άλκηστις Μαραγκουδάκη είχε ξεκινήσει την καριέρα της στον ΑΝΤ1.

Έχει περάσει από τον ΑLPHA και το STAR πριν αναλάβει το πρόγραμμα του ΣΚΑΪ. Ο πατέρας της Σταύρος Μαραγκουδάκης ήταν σπουδαίος ακτινολόγος (έχει συνταξιοδοτηθεί).

Δείτε τι ρεπορτάζ από το typologies.gr για τον Κώστα Κυμπουρόπουλο, τον «αρχιτέκτονα» της μεγάλης αλλαγής του ΣΚΑΪ:

O διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες που ακυρώθηκε είχε πολλαπλό όφελος για τον ΣΚΑΪ, καθώς ο σταθμός εκμεταλλεύθηκε τον προσωρινό αποκλεισμό του Star από τη διαδικασία και πήρε τα δικαιώματα του «Survivor» και του «The Voice».

Η μετάδοση του παιχνιδιού δράσης έχει καθηλώσει το τηλεοπτικό κοινό και φέρνει τα βράδια τον ΣΚΑΪ στην πρώτη θέση της τηλεθέασης, με θεατές που ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο για πρώτη φορά στην ιστορία του.

«Αρχιτέκτονας» της μεγάλης αλλαγής είναι ο Κώστας Κιμπουρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του σταθμού.

Ο δημοσιογράφος-μάνατζερ του ΣΚΑΪ «χτύπησε» δύο φορές. Αρχικά, εξασφαλίζοντας την πρώτη άδεια με χαμηλότερο τίμημα από όλους τους ανταγωνιστές και στη συνέχεια προχωρώντας σε συμφωνία με τον Πάνο Κυριακόπουλο, όταν το Star βρισκόταν πρόσκαιρα με την πλάτη στον τοίχο. Το Star ήταν εκείνο που είχε κάνει τη συμφωνία με την Acun Medya για τα συγκεκριμένα προγράμματα, με στόχο να κερδίσει την πρώτη θέση. Ο ΣΚΑΪ στη συνέχεια εξασφάλισε τα προγράμματα προχωρώντας σε συμφωνία με την Acun Medya και πλέον διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο από τη διαφημιστική αγορά, ερχόμενος σε σύγκρουση με τον ΑΝΤ1.

Ο σταθμός του Αμαρουσίου κάνει πρωταθλητισμό, αλλά πλέον έχει να αντιμετωπίσει την άνοδο του ΣΚΑΪ, που αλλάζει τα δεδομένα στις διαπραγματεύσεις με τους εκπροσώπους των μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών. Για να πετύχει την αλλαγή αυτή, ο ΣΚΑΪ τροποποίησε την ταυτότητα του προγράμματός του, παραχωρώντας την απογευματινή και κυρίως τη βραδινή ζώνη στην ψυχαγωγία. Η ενημέρωση, που ήταν το χαρακτηριστικό στοιχείο του, σταματάει στις 8 το βράδυ και αρχίζει εκ νέου την επόμενη μέρα. Για να καλυφθεί το κενό που δημιουργείται, ο ΣΚΑΪ ετοιμάζει έναν δεύτερο τηλεοπτικό σταθμό, με παρουσία στο internet και στη Nova, ο οποίος θα μεταδίδει μόνο ειδήσεις και ενημερωτικές εκπομπές.

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.

Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.
( ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.