Γλυφάδα: Έκλεισαν την παραλιακή οδό

Συγγραφέας
21 Μαρτίου, 2020
1 λεπτό διάβασμα

Ο Δήμος Γλυφάδας ενημερώνει ότι η παραλιακή οδός Διαδόχου Παύλου θα παραμείνει κλειστή όλο το Σαββατοκύριακο για λόγους προστασίας της Δημόσιας Υγείας.

Από το μέτρο εξαιρούνται μόνο οι μόνιμοι κάτοικοι της οδού. Η δημοτική αστυνομία θα διασφαλίσει την αυστηρή τήρηση του μέτρου.

Για μία ακόμη φορά επαναλαμβάνουμε την έκκληση να παραμείνουμε στο σπίτι ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας