ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Και νέα διάθεση προϊόντων από παραγωγούς το Σάββατο στο Ελληνικό

By notia team

Ο Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης, σε συνεργασία με το Κίνημα Εθελοντών Αλληλεγγύης, συνεχίζει την διάθεση τροφίμων απ’ ευθείας από τους αγρότες-παραγωγούς στους δημότες – καταναλωτές, σε άριστη ποιότητα και προσιτές τιμές, χωρίς μεσάζοντες.

Read More