” Ίσως χρειαζόταν ίσως και όχι η αναμόρφωση της πλατείας γιατί αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να τα δώσουν κάπου αλλού. Οι εποχές είναι δύσκολες και υπάρχουν οικογένειες που έχουν πολύ μεγάλη ανάγκη.Η πλατεία τώρα δεν ξέρω τι συμφέροντα εξυπηρετεί και επεκτείνεται έτσι και αλλάζει. Με την καθαριότητα δεν έχουμε πρόβλημα λίγους κάδους για ανακύκλωση παραπάνω ίσως πρέπει να τοποθετήσουν”.
http://www.youtube.com/watch?v=ks4KqPWi8Zo
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team