Άγιος Δημήτριος: Σκηνές «φαρ ουέστ» σε δημοτική υπηρεσία – Τραμπουκισμοί, απειλές και τραυματισμός εργαζομένου

Συγγραφέας
12 Μαΐου, 2026
2 λεπτά διάβασμα

Σε μια σοβαρή καταγγελία προχώρησε το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Αγίου Δημητρίου, με αφορμή βίαιο επεισόδιο που σημειώθηκε τη Δευτέρα 11 Μαΐου στο Τμήμα Υγείας και Πρόνοιας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, πολίτης επιτέθηκε στους υπαλλήλους με αποτέλεσμα τον τραυματισμό ενός εργαζομένου, την πρόκληση υλικών ζημιών και σοβαρό ψυχολογικό κλονισμό των παρευρισκομένων.

«Οι εργαζόμενοι δεν είναι απροστάτευτοι στόχοι», τονίζει το Σωματείο, καλώντας τη Δημοτική Αρχή να λάβει μέτρα «πριν θρηνήσουμε θύματα».

Η ανακοίνωση αναλυτικά:

“Το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Αγίου Δημητρίου καταγγέλλει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο το σοβαρό περιστατικό βίας και τραμπουκισμού που σημειώθηκε τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026 στο Τμήμα Υγείας και Πρόνοιας του Δήμου μας, κατά τη διάρκεια εξυπηρέτησης πολίτη.



Εργαζόμενοι της υπηρεσίας βρέθηκαν αντιμέτωποι με ακραία επιθετική και επικίνδυνη συμπεριφορά, με φωνές, απειλές, καταστροφές αντικειμένων και βιαιοπραγίες μέσα σε δημοτικό χώρο εργασίας. Από το περιστατικό προκλήθηκε τραυματισμός — ευτυχώς ελαφρύς — εργαζομένου, σοβαρή ψυχολογική αναστάτωση και εκτεταμένες υλικές ζημιές.

Ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι ότι το συμβάν αυτό δεν αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό, καθώς αντίστοιχο περιστατικό βίας είχε σημειωθεί και πριν από περίπου ενάμιση μήνα. Η κατάσταση που διαμορφώνεται δημιουργεί καθημερινά συνθήκες φόβου και ανασφάλειας για τους εργαζόμενους σε όλες τις υπηρεσίες, οι οποίοι καλούνται να επιτελέσουν το έργο τους χωρίς ουσιαστική προστασία.

Το πρόσφατο σοκαριστικό περιστατικό ένοπλης επίθεσης με καραμπίνα στα γραφεία του e-ΕΦΚΑ καταδεικνύει με τραγικό τρόπο ότι οι απειλές και τα περιστατικά βίας κατά εργαζομένων σε δημόσιες υπηρεσίες δεν μπορούν πλέον να αντιμετωπίζονται ως «μεμονωμένες εντάσεις».

Οι εργαζόμενοι δεν είναι απροστάτευτοι στόχοι.

Το Σωματείο Εργαζομένων έχει ήδη απευθυνθεί στο αρμόδιο Αστυνομικό Τμήμα, ζητώντας την άμεση παρέμβαση και τη λήψη μέτρων για την προστασία των εργαζομένων και των δημοτικών υπηρεσιών.

Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι καμία μορφή βίας, απειλής ή εκφοβισμού απέναντι στους εργαζόμενους δεν θα γίνει ανεκτή.

Απαιτούμε άμεσα:

• τη λήψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας και ασφάλειας στους χώρους εργασίας,

• την ενίσχυση της φύλαξης των υπηρεσιών,

• την εφαρμογή πρωτοκόλλων διαχείρισης βίαιων περιστατικών,

• την πλήρη θεσμική και νομική κάλυψη των εργαζομένων.

Το Σωματείο θα προχωρήσει σε κάθε αναγκαία νομική και συνδικαλιστική ενέργεια για την προστασία της σωματικής ακεραιότητας, της αξιοπρέπειας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Καλούμε τη Δημοτική Αρχή και κάθε αρμόδιο φορέα να αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους πριν θρηνήσουμε θύματα.”

Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας