Λόγω της συμμετοχής των εργαζομένων στην αυριανή απεργία που έχει εξαγγείλει η ΠΟΕ-ΟΤΑ το ωράριο των Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Νέας Σμύρνης διαμορφώνεται ως εξής:
Α’ Παιδικός Σταθμός: Θα παραμείνει κλειστός
Β’ Βρεφονηπιακός Σταθμός: Θα λειτουργήσει μόνο το Παιδικό Τμήμα 07:00-13:00
Γ’ Παιδικός Σταθμός: Θα λειτουργήσει μόνο το Παιδικό Τμήμα 07:00-13:00
Δ’ Βρεφονηπιακός Σταθμός: Θα λειτουργήσει μόνο το ένα Παιδικό Τμήμα 07:00-14:00
Ε’ Παιδικός Σταθμός: Θα λειτουργήσει έως τις 14:00
ΣΤ’ Βρεφικός Σταθμός: θα λειτουργήσουν όλα τα τμήματα 07:00-14:00
Ζ’ Βρεφονηπιακός Σταθμός: Θα λειτουργήσουν μόνο τα Παιδικά Τμήματα ως τις 14:00
Παιδικός Σταθμός Εθνικής Στέγης: Θα λειτουργήσει μόνο το Μεταβρεφικό Τμήμα 07:0014:00
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team