Πρωταθλητής Ελλάδας στην Α1 Γυναικών ο Αθηναϊκός

Συγγραφέας
23 Απριλίου, 2026
1 λεπτό διάβασμα

Ο Δήμος Βύρωνα εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στην ομάδα μπάσκετ γυναικών του Αθηναϊκού για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ελλάδας 2025-2026 στην Α1 Γυναικών.

Ο Αθηναϊκός κατέκτησε για 5η φορά το Πρωτάθλημα Ελλάδος, προσθέτοντας παράλληλα το 4ο double, στην ιστορία του, επιστρέφοντας στην κορυφή του ελληνικού πρωταθλήματος μετά από 14 χρόνια (από το 2012).

“Θερμά συγχαρητήρια, επίσης, στην προπονήτρια Στέλλα Καλτσίδου, στο τεχνικό επιτελείο, καθώς και στη διοίκηση της ομάδας και σ` όλους όσους εργάστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς για αυτή τη σημαντική επιτυχία που διαφημίζει την πόλη μας!” αναφέρει ανακοίνωση του δήμου.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας