Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής: Τι απαντά στον δήμαρχο Γλυφάδας για τη διακοπή των δρομολογίων




Mε αφορμή την διακοπή των δρομολογίων του τραμ, από τον Άλιμο έως και τη Βούλα, για τρεις μήνες, λόγω εργασιών στο Ελληνικό και την τοποθέτηση του δημάρχου Γιώργου Παπανικολάου ότι η χάραξη του με τον τρόπο που έγινε περισσότερο έβλαψε παρά ωφέλησε τη Γλυφάδα γιατί τέμνει το εμπορικό κέντρο στη μέση και βάζει ένα τεχνητό εμπόδιο στην πρόσβαση στην παραλία, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

Η ανακοίνωση του ΣΗΤΑ

Σε μια άνευ προηγουμένου δήλωση , προέβη ο νυν Δήμαρχος της Γλυφάδας κ. Παπανικολάου στα κοινωνικά δίκτυα, απέναντι στις Σταθερές Συγκοινωνίες και ιδιαίτερα στην γραμμή ΤΡΑΜ.

Μέσα από ανακρίβειες και αναλήθειες, αρπάζοντας την ευκαιρία με το τρίμηνο κλείσιμο της παραλιακής γραμμής του Τραμ – λόγω έργων από την ανάπλαση του Ελληνικού – ζητάει το ΞΗΛΩΜΑ των γραμμών Τραμ από όλο το παραλιακό μέτωπο και την Γλυφάδα.



Με τοποθετήσεις όπως “επικινδυνότητα από τις γραμμές”, “έβλαψε την Γλυφάδα μας”, “τεχνητό εμπόδιο στην πρόσβαση στην παραλία’’, “ καθημερινά άδειο όλες τις εποχές του χρόνου”, “εξαιρετικά αργό”, προσπαθεί σκόπιμα να καλλιεργήσει λάθος εντυπώσεις για το μέσο. Είναι άραγε συντονισμός με εκείνους που επιδιώκουν την απαξίωση και στο βάθος την ιδιωτικοποίηση;;;

Η απαξίωση της γραμμής Τραμ είναι καταγεγραμμένη από το σωματείο των Ηλεκτροδηγών, εδώ και χρόνια.

  • Με το σοβαρό πρόβλημα της Τηλεματικής.
  • Με τις ελλείψεις ανταλλακτικών.
  • Με τις ελλείψεις Ηλεκτροδηγών.
  • Με την τεράστια εισιτηριοδιαφυγή.
  • Με την είσοδο των εργολάβων (σηματοδότηση, καθαριότητα, πράσινο, ασφάλεια, τεχνική υποστήριξη).

Δυστυχώς όλα τα παραπάνω, έρχονται να επιβεβαιώσουν τις φωνές μας όλο αυτό το διάστημα , για την πιθανότητα μεθοδευμένης απαξίωσης της γραμμής Τραμ και τις φήμες για την πιθανή κατάργηση μέρους αυτής.

Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να ζητάει Δήμαρχος την κατάργηση ενός μέσου σταθερής τροχιάς, οικολογικού, με μικρό λειτουργικό και κατασκευαστικό κόστος, με μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς έναντι άλλων Μ.Μ.Μ., όπως λεωφορεία-τρόλεϊ, με εύκολη πρόσβαση για ποδήλατα και άτομα με κινητικές δυσκολίες και πολλά άλλα οφέλη.

Να υπενθυμίσουμε στον κ. Παπανικολάου ότι η γραμμή Τραμ είναι ένα συγχρηματοδοτούμενο έργο με κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να τον ενημερώσουμε ότι σε όλες τις σύγχρονες Ευρωπαϊκές Πρωτεύουσες έχουν αναπτυγμένο δίκτυο Τραμ για λόγους που αναφέραμε παραπάνω.

Βέβαια στην Ελλάδα μπορούμε να θυμηθούμε και οι νεότεροι, ότι τέτοια εποχή – Απρίλιος, ήταν η μαύρη σελίδα της ιστορίας του Τραμ, με το πρώτο ξήλωμα των γραμμών…

ΖΗΤΑΜΕ ΑΜΕΣΑ

από την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, την ΣΤΑΣΥ, τον ΟΑΣΑ:

  • Να απαντήσουν σε αυτές τις ακραίες τοποθετήσεις του Δημάρχου της Γλυφάδας
  • Να δώσουν την απαραίτητη προσοχή για την γρήγορη επαναλειτουργία του κομμένου παραλιακού τμήματος της γραμμής Τραμ.
  • Να γίνει η διασύνδεση από το μετρό Αργυρούπολη με το παραλιακό δίκτυο του τραμ μέσω των νέων στάσεων, σύμφωνα με το πλάνο της ανάπλασης του Ελληνικού.
  • Να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες για νέα προκήρυξη πρόσληψης Ηλεκτροδηγών.
  • Την ουσιαστική επίλυση του προβλήματος της ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ.
  • Τον επανασχεδιασμό και λειτουργία του “Πράσινου Κύματος”.

H τοποθέτηση του Γιώργου Παπανικολάου:

“Μια σημαντική εξέλιξη με σημαντικές προεκτάσεις για την πόλη μας:
Όπως ανακοινώθηκε επισήμως, από σήμερα και για τους επόμενους τρεις μήνες σταματάει το Τραμ να περνάει από τη Γλυφάδα, λόγω των εργασιών που γίνονται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού για την υπογειοποίηση τμήματος της Ποσειδώνος.
Πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες υπήρχε σοβαρή διχογνωμία για τη χάραξη του Τραμ μέσα από τη Γλυφάδα:
Άλλοι έλεγαν ότι θα βοηθήσει την εμπορική κίνηση.
Άλλοι πίστευαν ότι αφαιρεί από τη Γλυφάδα πολύτιμο ελεύθερο δημόσιο χώρο στην παραλία και στο εμπορικό μας κέντρο.
Πλέον 20 χρόνια μετά η άποψή μας είναι ξεκάθαρη.
Το Τραμ φτάνει στη Γλυφάδα και φεύγει από την πόλη μας καθημερινά σχεδόν άδειο όλες τις εποχές του χρόνου και είναι δεδομένο ότι τελικά η χάραξη του με τον τρόπο που έγινε περισσότερο έβλαψε παρά ωφέλησε τη Γλυφάδα μας γιατί τέμνει το εμπορικό κέντρο στη μέση και βάζει ένα τεχνητό εμπόδιο στην πρόσβαση στην παραλία.
Γιατί μόνο στην περίπτωσή μας έχουμε μπερδέψει το Τραμ με το τραίνο.
Μόνο στο τραίνο οι γραμμές πρέπει να διαχωρίζονται.
Στις μεγαλουπόλεις του εξωτερικού το Τραμ συνυπάρχει με τα αυτοκίνητα και γι’ αυτό δεν αφαιρεί πολύτιμο δημόσιο χώρο.
Επίσης ένας σοβαρός λόγος που κατά την γνώμη μας δεν ευδοκιμεί το Τραμ είναι ότι είναι εξαιρετικά αργό για διάφορους λόγους.
Γι’ αυτό και πολύς κόσμος δεν το επιλέγει.
Φανταστείτε το Τραμ να μην περνάει από την πόλη μας στο εξής και στη Μεταξά να δημιουργήσουμε ένα υπέροχο πεζόδρομο στο μέσον της για βόλτα, ποδήλατο και αναψυχή.
Ταυτόχρονα στην παραλία να αποδώσουμε το χώρο που καταλαμβάνει στους πολίτες χωρίς να έχουμε παράλληλα και την επικινδυνότητα από τις γραμμές και τους συρμούς που περνάνε καθημερινά – στο πλαίσιο της συνολικής ανάπλασης που ήδη έχει μεταμορφώσει το παραλιακό μας μέτωπο.
Από σήμερα και για τρεις μήνες το Τραμ σταματά να μπαίνει στη Γλυφάδα και το επιβατικό κοινό σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση θα εξυπηρετείται με λεωφορεία.
Ιδού λοιπόν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για μια πραγματική δοκιμή.
Προσοχή: Πιο πολλά λεωφορεία και πιο πυκνά δρομολόγια, για το σενάριο απομάκρυνσης της γραμμής του Τραμ από τη Γλυφάδα δεν αρκούν.
Βασικό προαπαιτούμενο είναι να προχωρήσει – όπως έχει προγραμματιστεί – η επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό με τρεις νέους σταθμούς στη Γλυφάδα.
Έχουν λοιπόν ακριβώς αυτή τη στόχευση οι προσπάθειές μας:
Περισσότερα λεωφορεία να εξυπηρετούν τη Γλυφάδα, τρεις νέοι σταθμοί του Μετρό όπως έχουν σχεδιαστεί, κατάργηση του Τραμ ή έστω αλλαγή στη χάραξή του.
Μόνο έτσι μπορεί να εξυπηρετηθεί ουσιαστικά και με επάρκεια το αυξανόμενο επιβατικό κοινό και παράλληλα θα μπορέσουμε να αποδώσουμε πολύτιμο ελεύθερο δημόσιο χώρο στους πολίτες και στους επισκέπτες της πόλης μας.
Οι επόμενοι τρεις μήνες θα κρίνουν πολλά.
Να είστε σίγουροι ότι θα επανέλθουμε στο θέμα αυτό επίμονα και μεθοδικά.”

Διαβάστε Επίσης

�χόλια στο “Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής: Τι απαντά στον δήμαρχο Γλυφάδας για τη διακοπή των δρομολογίων

  • 13/03/2024 at 2:41 μμ
    Permalink

    Έχει απόλυτο δίκιο ο δήμαρχος. από την αρχή το έλεγα ότι είναι λάθος όπως τοποθετηκε. πραγματικά το τραμ έκοψε την Γλυφάδα και γενικά ένα ΛΑΘΟΣ μέσα στην μέση είναι

    Απαντήστε
  • 14/03/2024 at 3:32 μμ
    Permalink

    άδειο πάει φαίνεται δεν είναι κάποια συνωμοσία, οποίος έχει μάτια βλεπει

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.