Νεκρή λίγο μετά τον εμβολιασμό της 65χρονη στο Ίλιον


Συναγερμός έχει προκληθεί στις υγειονομικές Αρχές ύστερα από τον θάνατο μιας 65χρόνης γυναίκας, μισή ώρα μετά το εμβόλιο κατά του κορονοϊού, που έκανε στο Κέντρο Υγείας στο Ίλιον. Το τραγικό αυτό συμβάν προκάλεσε έντονη ανησυχία και οι ειδικοί ερευνούν κατά πόσο τα αίτια του θανάτου της 65χρονης γυναίκας, σχετίζονται με το εμβόλιο που είχε κάνει λίγη ώρα νωρίτερα. Σύμφωνα με πληροφορίες η άτυχη γυναίκα, είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca, ενώ όταν δεν αισθάνθηκε καλά επέστρεψε στο Κέντρο Υγείας, όπου οι γιατροί της έκαναν καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Προς το παρόν δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμη που οφείλεται ο ξαφνικός θάνατος της 65χρονης, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει ενημερωθεί η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, ο ΕΟΦ και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, όπου εκφράζονται ερωτηματικά για το κατά πόσο μετά από τόσο σύντομο χρονικό διάστημα μπορεί το εμβόλιο να αποτελέσει αιτία θανάτου.


Aνδρέας Κονδύλης: Κάνουμε τα ρέματα γραμμικά πάρκα πρασίνου και χώρους περιπάτου




Η εντολή που έχει δοθεί είναι να διερευνηθούν όλα τα ενδεχόμενα, ενώ θα γίνει νεκροψία- νεκροτομή στην άτυχη γυναίκα για να ανακαλυφθούν τα πραγματικά αίτια του θανάτου της. Πηγή: ethnos.gr

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X