Από πνευμονικό οίδημα ο θάνατος της 65χρονης λίγο μετά τον εμβολιασμό της




Σε πνευμονικό οίδημα από ένα παλιό έμφραγμα αποδίδεται ο θάνατος της 65χρονης που πέθανε το απόγευμα της Τρίτης, 30 Μαρτίου, μετά το εμβόλιο που έκανε την ίδια ημέρα στο Κέντρο Υγείας στο Ιλιον.

Ο θάνατος της γυναίκας αφού είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση. Η γυναίκα είχε εμβολιαστεί και αφού κάθισε στο εμβολιαστικό κέντρο στο Ίλιον το προβλεπόμενο διάστημα έφυγε για το σπίτι της. Βγαίνοντας όμως από το κέντρο αισθάνθηκε αδιαθεσία και κατέρρευσε. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών να την επαναφέρουν, έχασε τη ζωή της.


Κονδύλης στον ΟΤ – «Πυροκροτητής» η επένδυση στο Ελληνικό και η μαρίνα του Αλίμου




«Πρόκειται για μακροσκοπική εικόνα παλαιού εμφράγματος του μυοκαρδίου και πνευμονικού οιδήματος υπό περαιτέρω εργαστηριακή διερεύνηση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ιατροδικαστής, Νίκος Καλογρηάς, προσθέτοντας ότι αυτό που βρέθηκε ήταν ένα παλαιό έμφραγμα και ένα πνευμονικό οίδημα και τα υπόλοιπα θα φανούν ιστολογικά.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X