Bυθίστηκε ύστερα από έκρηξη σκάφος στη μαρίνα Αλίμου – Ελλιπή τα μέτρα προστασίας λένε οι ιδιοκτήτες (ΕΙΚΟΝΕΣ)




Με αφορμή τον τραυματισμό εργαζομένου, ύστερα από έκρηξη σε ιστιοπλοϊκό, οι ιδιοκτήτες σκαφών καταγγέλλουν ότι υπάρχουν ελλιπή μέτρα προστασίας, στη μαρίνα Αλίμου. Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους υπήρξε αδυναμία προσέγγισης οχήματος της Πυροσβεστικής, με αποτέλεσμα να βυθιστεί το σκάφος. Δείτε την ανακοίνωση:

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΏΝ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΕΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ – ΣΙΤΕΣΑΠ, καταγγέλλει ανευθυνότητα επίβλεψης, παρακολούθησης και εφαρμογής μέτρων προστασίας και τήρηση προφανών κανονισμών, που με τα έργα «μικρής κλίμακος», που πραγματοποιεί στην Μαρίνα Αλίμου ο Παραχωρησιούχος. Τα έργα γίνονται με την δικαιολογία της προετοιμασίας της Μαρίνας για την παράδοση στον Παραχωρησιούχο, κάτω από την ομπρέλα της διαχειρίστριας εταιρείας ΕΤΑΔ. Με αυτά έχει περιέλθει όλη η Μαρίνα Αλίμου, σε κατάσταση επικινδυνότητας, τόσο για τους εργαζόμενους, όσο και για τους επαγγελματίες, με παράβλεψη στοιχειωδών.
Μετά το ωράριο περιορισμών λόγω κορωνοϊού, εχθές Κυριακή, 13.12.2020 αργά το βράδυ λίγο πριν τα μεσάνυκτα, τραυματίστηκε εργαζόμενος που παρέμενε για λόγους εργασιών σε σκάφος στην Μαρίνα Αλίμου. Λόγω βραχυκυκλώματος, προκλήθηκε διαρροή γκαζιού και έγινε έκρηξη με πυρκαγιά στον εσωτερικό χώρο του σκάφους, που ελλιμενιζόταν κανονικά στον Προβλήτα 7 (επτά).
Ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία, όμως το Πυροσβεστικό όχημα δεν μπορούσε να προσεγγίσει στον προβλήτα και να φθάσει στο σκάφος, διότι με τα «έργα μικρής κλίμακος» που διενεργεί εταιρεία του Παραχωρησιούχου, υπό την άδεια (ή κάλυψη) της ΕΤΑΔ που είναι η διαχειρίστρια εταιρεία της Μαρίνας Αλίμου, υπήρχε μεγάλο χαντάκι (βλέπε φωτογραφία) που δεν επέτρεπε την διέλευση του Πυροσβεστικού οχήματος. Εν τω μεταξύ το σκάφος βυθίστηκε.

ΦΩΤΟ Η αδυναμία προσέγγισης στον Προβλήτα λόγω του χαντακιού

.Πέρασε πολλή ώρα έως ότου να ενεργοποιηθούν οι ασχολούμενοι με τα «έργα μικρής κλίμακας», και να φέρουν να τοποθετήσουν σιδερένια πλάκα, ικανή να αντέξει το βάρος του πυροσβεστικού, για να φθάσει αυτό στο σκάφος, αλλά αρκετά αργά για να περισώσει την κατάσταση, με αποτέλεσμα να βγεί τραυματίας ο εργαζόμενος και ουσιαστικά να καταστραφεί το σκάφος, που βούλιαξε και χρειάστηκε να ανασυρθεί από την θάλασσα.



ΦΩΤΟ Το σκάφος μετέφερε γερανός μακρυά από τον Προβλήτα

Διερωτώμεθα λοιπόν και ερωτάμε και τις αρμόδιες αρχές, και αυτές που έχουν δώσει την άδεια εργασιών μικρής κλίμακος, αλλά και τις δικαστικές αρχές, δεν προβλέπεται υποχρέωση του εκτελούντα τις εργασίες μικρής κλίμακος να έχει τα ενδεικνυόμενα μέτρα ασφαλείας, και αυτά να περιλαμβάνουν και την δυνατότητα προσέγγισης οχημάτων πρώτης βοήθειας;

ΦΩΤΟ Το «μπάλωμα» για να καλυφθεί η ατέλεια

Ποιος επιβλέπει τις εργασίες μικρής κλίμακος; Η Διοίκηση της ΕΤΑΔ που είναι διαχειρίστρια, το ΤΑΙΠΕΔ που είναι ο αρμόδιος που στηρίζει τον Παραχωρησιούχο και του δίνει παρατάσεις, ή μήπως ο ίδιος ο Παραχωρησιούχος, με εκπροσώπους του; Αυτοί που εξέδωσαν την άδεια, αυτοί που εντέλλονται τα έργα, και αυτοί που τα εκτελούν, και αυτοί που προφανώς, δεν επιβλέπουν, όλοι είναι αναρμόδιοι και ανεύθυνοι για τις επιπτώσεις των έργων στην ζωή και την περιουσία των πολιτών;
Είναι ανεξέλεγκτοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι εκτελούντες εργασίες μικρής κλίμακος; Και δύνανται να συνεχίζουν να εκτελούν έργα, αγνοώντας μέτρα ασφάλειας, και απλώς, με καθυστέρηση, όταν συμβεί το κακό, να έρχονται να μπαλώσουν, με πλήρη ατιμωρησία;
Δεν φθάνει ότι αυτή τη φορά είχαμε ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ; Πρέπει να έχουμε ΘΑΝΑΤΟ για να ενεργοποιηθεί ο φορέας διαχείρισης, ΕΤΑΔ, και ο αρμόδιος επιβλέπων της, ΤΑΙΠΕΔ;

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.