Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Το σχολείο είναι χώρος μετάδοσης της γνώσης, διακίνησης των ιδεών και διαμόρφωσης στάσεων και συμπεριφορών. Σε καταστάσεις καταλήψεων η Διεύθυνση του σχολείου οφείλει (ΦΕΚ 1340, τ. Β’/16-10-2002) να συγκαλεί το Σχολικό Συμβούλιο και να ενημερώνει συνεχώς τους γονείς για τις, από το νόμο προβλεπόμενες, προσπάθειες και διαδικασίες που καταβάλλονται, ώστε να επιτευχθεί η αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας του σχολείου και ταυτόχρονα να πληροφορεί για τις συνθήκες, που διαμορφώνονται στο χώρο του σχολείο με την απουσία των καθηγητών. Η ανησυχία για την ασφάλεια των μαθητών μας και η ενημέρωση των γονέων για τυχόν ευθύνες που ΜΠΟΡΕΙ να αναζητηθούν σε περίπτωση τραυματισμού (νόμος 4619/2019, άρθρα 168, παρ 1 και 334 παρ. 1), μεταφράζονται από κάποιους ως εκφοβισμός και «φακέλωμα» των μαθητών. Προκύπτει δηλαδή από το εν λόγω άρθρο ότι κάποιοι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ διευθύνσεις και εκπαιδευτικούς που μοχθούν και αγωνίζονται για καλύτερες και ασφαλείς συνθήκες στα σχολεία. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ διευθύνσεις και εκπαιδευτικούς που αγωνιούν για την ασφάλεια των μαθητών, όταν ο σημερινός «πόλεμος» με νεράντζια μπορεί να γίνει αύριο με πέτρες. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ διευθύνσεις και εκπαιδευτικούς που ενημερώνουν τους γονείς, όταν τα 13χρονα παιδιά τους υπογράφουν σε λευκό χαρτί, χωρίς ουσιαστικά να γνωρίζουν το λόγο, απλά και μόνο για να φαίνεται η καθολικότητα της απόφασης για κατάληψη. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ διευθύνσεις και εκπαιδευτικούς που προσπαθούν καθημερινά να βοηθήσουν τους μαθητές να διαμορφώσουν σωστό χαρακτήρα, ώστε να διεκδικούν τα όποια δίκαια αιτήματά τους με νόμιμες διαδικασίες και όχι με παράνομες. Αν πράγματι ισχύουν όλα αυτά και δεν θέλουν τέτοιες διευθύνσεις τότε λυπούμαστε εμείς για όλους αυτούς με τέτοιες αντιλήψεις.
Με εκτίμηση
Ο Διευθυντής του 6ου Γυμνασίου Αγ. Δημητρίου