Καταγγελία: “Κάναμε παρατήρηση στο Jumbo Αλίμου, γιατί δεν φορούσε κανείς μάσκα και μας είπαν να φύγουμε”


Δείτε τι καταγγέλλει ο Δημήτρης Γκόρης, κάτοικος Αλίμου, εκδότης του Who is Who στην Ελλάδα, της συλλεκτικής εγκυκλοπαίδειας βιογραφιών διαπρεπών Ελλήνων και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στον Νότιο τομέα, με τον Γιώργο Πατούλη:

Σήμερα συνέβη ένα περιστατικό που εξευτελίζει τα Jumbo αλλά και τους πελάτες του.

Μου ζήτησε η γυναίκα μου να πάμε στο κατάστημα Jumbo στον Άλιμο. Δεν προλάβαμε να μπούμε και παρατηρούμε ότι κανείς δεν φοράει μάσκα ούτε το προσωπικό ούτε και οι πελάτες.
Με απορία ρωτάω ευγενικά τον πρώτο υπάλληλο εάν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας και μου απαντάει πολύ επιθετικά «τι θέλετε, κύριε? Ήρθατε να ψωνίσετε ή να μας κάνετε παρατήρηση». Έκπληκτος, του απαντώ ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες μου θα έπρεπε να φοράνε μάσκα οι υπάλληλοι και οι πελάτες και μου απαντά «δεν είναι αναγκαίο, αφού ανακυκλώνεται ο αέρας» και συνεχίζει να λέει τι με αφορά εμένα αυτό και ότι ο πελάτης δεν έχει κανένα δίκαιο, δίκαιο έχει μόνο το προσωπικό του Jumbo. Και του απαντάω ότι οι πελάτες πρέπει να φοράνε μάσκες αφού έχει πρόστιμο 150 Ευρώ βάσει των νέων κανονισμών. Μία άλλη υπάλληλος που ήταν εκεί ρωτάει τον συνάδελφο της δυνατά, με θράσος, και αυτό μπροστά μας «Χρήστο, τι θέλει αυτός?». Και απαντάει επίσης με θράσος ο Χρήστος «μου κάνει υποδείξεις» και στρέφεται προς εμένα και λέει «ξέρεις ποιος είμαι εγώ?». Η γυναίκα λοιπόν υπάλληλος έφτασε να μας πει με έντονο τρόπο να φύγουμε από το κατάστημα. Στην συζήτηση αυτή προστέθηκε και άλλος πελάτης λέγοντας μας ότι διαφωνεί μαζί μας (δηλ. με εμένα και την γυναίκα μου) και ότι ο πελάτης δεν έχει δίκαιο και πρέπει να σεβόμαστε το προσωπικό.

Πραγματικά τόση αγένεια και εξευτελισμό δεν έχω ζήσει σε κανένα εμπορικό κατάστημα. Με εκπλήσσει όλη αυτή η συμπεριφορά των υπαλλήλων των Jumbo και σκέπτομαι δεν έχουν λάβει την αρμόζουσα εκπαίδευση ή είναι η νέα νοοτροπία. Είναι απαράδεκτοι, αποτρόπαιοι και δεν γνωρίζουν στο ελάχιστο πως πρέπει να συμπεριφέρονται στους πελάτες. Απορώ εάν συμβαίνει αυτό και σε άλλα καταστήματα των Jumbo.

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Διαβάστε Επίσης

Ένα Σχόλιο στο “Καταγγελία: “Κάναμε παρατήρηση στο Jumbo Αλίμου, γιατί δεν φορούσε κανείς μάσκα και μας είπαν να φύγουμε”

  • 23/07/2020 at 2:16 μμ
    Permalink

    Έπρεπε να κάνετε καταγγελία στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη (ή όπως αλλιώς λέγεται).

    Μόλις βγήκαμε από το lockdown ήθελε η κόρη μου να πάμε να ψωνίσουμε ένα συγκεκριμένο πράγμα. Της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένη να διανύσω όλα αυτά τα ζιγκ-ζαγκ στους ασφυκτικά στενούς διαδρόμους του συγκεκριμένου καταστήματος για ένα πράγμα και συμφωνήσαμε να τηλεφωνήσω στο κατάστημα να ρωτήσω αν γινόταν, δίνοντας τον κωδικό του προϊόντος, να το παραλαμβάναμε από το ταμείο, να το πληρώσουμε και να φύγουμε. Η απάντηση ήταν ΟΧΙ και η δική μου ανταπάντηση ήταν “θα πάμε αλλού”.

    Όταν συναντάμε τέτοιου είδους συμπεριφορές καταστηματαρχών και υπαλλήλων τους, η αντίδρασή μας ως πελατών/καταναλωτών είναι “ΠΑΜΕ ΑΛΛΟΥ”. Πάμε εκεί που μας υπολογίζουν και μας σέβονται. Δεν έχουμε ανάγκη τα Jumbo για να ζήσουμε.

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X