Τροχαίο στη Βάρκιζα με λεωφορείο και δύο ΙΧ

Συγγραφέας
7 Ιουνίου, 2020
1 λεπτό διάβασμα

Σύμφωνα με πληροφορίες του citybus-drivers.com, ΙΧ που οδηγούσε ηλικιωμένος με κατεύθυνση προς Βάρκιζα για άγνωστους λόγους ξέφυγε της πορείας του, καβάλησε το κράσπεδο πέρασε την διαχωριστική νησίδα και καρφώθηκε στο ΙΧΕ που βρίσκονταν σταματημένο στο φανάρι επί της οδού Β. Κωνσταντίνου απέναντι από το Yabanaki το οποίο το παρέσυρε και το κόλλησε κυριολεκτικά πάνω στο λεωφορείο της λεωφορειακής γραμμής 171 «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ – ΒΑΡΚΙΖΑ» που ήταν παράπλευρα σταματημένο στο φανάρι.

Η σύγκρουση ήταν πολύ σφοδρή, από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα καθώς το ΙΧΕ που ξέφυγε της πορείας του πέρασε την μία λωρίδα κατεύθυνσης της Β. Κωνσταντίνου (άνοδος) και έφτασε στην άλλη. Από τύχη δεν υπήρχαν μοτοσυκλέτες σταματημένες στο φανάρι ως συνήθως.

Ο οδηγός και συνοδηγός του ΙΧΕ που «εμβολίστηκε» τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο.

Dimitris Maltezos/Το Forum των 3Β)
Dimitris Maltezos/Το Forum των 3Β)
Dimitris Maltezos/Το Forum των 3Β)



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας