Με αυξημένα μέτρα πρόληψης, χαμόγελα και αισιοδοξία έγινε σήμερα η επανέναρξη στα Λύκεια της Γλυφάδας. Από νωρίς το πρωί υπάλληλοι του δήμου βρίσκονταν στα σχολικά κτίρια ώστε να είναι όλα έτοιμα στην ώρα τους. Σε κάθε μαθητή και σε κάθε εκπαιδευτικό που έμπαινε στο σχολείο γινόταν θερμομέτρηση με θερμικές κάμερες και θερμόμετρα υπερύθρων.
Ούτε ένας δεν εντοπίστηκε με πυρετό ή δέκατα. Αρκετοί από τους μαθητές φορούσαν μάσκες, ενώ μέσα στις αίθουσες υπήρχαν αντισηπτικά. Οι μαθητές κάθονταν ανά ένας σε κάθε θρανίο, έτσι ώστε να υπάρχει μεταξύ τους απόσταση δύο μέτρων. Στα προαύλια είχαν γίνει σχεδιαγράμματα για την αποφυγή συνωστισμού.


notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team