Το κοζανίτικο έθιμο του “Φανού” αναβιώνει απόψε στον Άλιμο

Συγγραφέας
20 Φεβρουαρίου, 2020
1 λεπτό διάβασμα

Το έθιμο του «Φανού» της Κοζάνης θα αναβιώσει το βράδυ της Τσικνοπέμπτης στον Άλιμο. Τον φανό θα ανάψει ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης. Στην εκδήλωση θα χορέψουν μέλη του Χορευτικού Λαογραφικού Ομίλου «Στησίχορος» και του Συλλόγου Οικισμού Εκτελωνιστών, με τη συνοδεία της ορχήστρα του Νίκου Φιλιππίδη.

Ξεφαντώστε δωρεάν στις αποκριάτικες εκδηλώσεις του δήμου Αλίμου! Δείτε αναλυτικά όλο το πρόγραμμα ΕΔΩ

Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας