Mαρίνα Αλίμου: Ξεσηκώνονται οι “σκαφάτοι” γιατί χάνουν τα βασιλικά τους προνόμια!




Λίγο πριν την  έλευση της «Ακτωρ Παραχωρήσεις», που κέρδισε τον διαγωνισμό για τη διαχείριση της Μαρίνας Αλίμου, της μεγαλύτερης της Ν/Α Μεσογείου, οι ιδιοκτήτες των σκαφών, που τόσα χρόνια είχαν μάθει να συναλλάσσονται με το Δημόσιο, με αποτέλεσμα να παρουσιάζει εικόνα τριτοκοσμικής χώρας η μεγαλύτερη μαρίνα της Ελλάδας, με κοντέινερ, τροχόσπιτα, αυθαιρεσίες κλπ, σηκώνουν το γάντι τους και κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, γιατί η είσοδος στρατηγικού επενδυτή στα “λημέρια” τους θα τους χαλάσει όλα τα προνόμια που είχαν τόσα χρόνια, σε βάρος τελικά του ελληνικού δημοσίου.

Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η συνέχεια. Θα τα βρουν με τον επενδυτή ή θα φύγουν για άλλα μέρη… Να δούμε τι θα κάνουν και όσοι είχαν στήσει τόσα χρόνια μπίζνες με επισκευές σκαφών κλπ, χωρίς να υπάρχουν ούτε τιμολόγια ούτε τίποτα. Μιλάμε για πολλά λεφτά με την ανοχή, δημοσίων λειτουργών, πρώην δημάρχων και δημοτικών συμβούλων!!! Όποιος θίγεται να μας φέρει τα τιμολόγια και να μας εξηγήσει…τα ανεξήγητα!

Διαβάστε Επίσης

�χόλια στο “Mαρίνα Αλίμου: Ξεσηκώνονται οι “σκαφάτοι” γιατί χάνουν τα βασιλικά τους προνόμια!

  • 01/02/2020 at 7:01 μμ
    Permalink

    Ο τσάμπας πέθανε κι γιος του δε χρωστάει.
    10 χρόνια περνάω βόλτα με το ποδήλατο κάνουν εργασίες συντήρησης επιπέδου καρνάγιου, δηλ ξυσίματα βαψίματα κλπ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!! (όλα στην θάλασσα τα ρίχνουν, νέφτια, πλαστικοποιητές,
    βαριά καθαριστικά , μέχρι καθαρισμό δεξαμενών πετρελαίου ,κλπ)
    Εχουμε καμιά 50αριά τροχόσπιτα μόνιμης κατοικίας δηλ φαβέλες. (για να περάσουν μερικά ναρκοσκυλάκια κι αν δεν αλυχτήσουν σαν λύκοι τρύπα μου το μάτι χαχαχαχαχα!!!!)
    Κανείς δεν εισπράττει τίποτε ουτε αποδίδει τίποτε.
    Καλό είναι ενα πέρασμα ΣΔΟΕ, ΑΑΔΕ και κάνα δυο της Κτηματικής που να ναι ταγμένοι στο καθήκον
    και θα βγούν “καρχαρίες”. Τζίρος αρκετών εκατομμυρίων, Παρασκευές απόγευμα αναχωρούν νοικιασμένα από 5-10 άτομα πάνω από 250-300 “πάμε μια βόλτα έχω και κότερο”. Αντε να γινόμαστε Χώρα σιγά σιγά. Και κάτι άλλο που δε φταίνε οι κοτεράδες , παρκάρουν με ανοχή των αρμοδίων πάνω στις προβλήτες οι πάντες και αναγκάζονται οι πεζοί να περπατούν στον δρόμο και ενώ το όριο ταχύτητας είναι τα 25 Km/h , κόντεψε καμιά 50αριά φορές να με πετάξουν κάτω suvαδες έως καγkουράδες με ταχύτητες άνω των 100Km/h.

    Απαντήστε
  • 02/02/2020 at 12:23 μμ
    Permalink

    Ο τσαμπας πρέπει να πεθάνει. Με ποιο δικαίωμα παίρνεις ένα ποδήλατο και γυρίζεις μέσα σε μια Μαρίνα σαν να είναι δημόσιος χώρος και κρίνεις και πως είναι. Πλήρωνε τώρα και άμα δεν σου αρέσει βάλε χαμηλή βαθμολογία στο TripAdvisor

    Απαντήστε
  • 02/02/2020 at 5:27 μμ
    Permalink

    Αυτοί οι σκαφατοι και ιδιοκτήτες σκαφών όμως ανέβασαν το πήχη ψηλά και ο τουρισμός έχει κάνει άλματα προς τα πάνω.
    Επειδή εσείς ρε ταγαροχωριατες νομίζετε ότι και το πεζοδρόμιο η ο δρόμος είναι δικός σας η το παρκάκι με το γκαζόν μπορεί να είναι το αποχωρητήριο της σκιλιτσας σας ,θα πρέπει όλοι να κινούνται με τα θελω τα δικά σας????
    Αλλά είπαμε ….Να ψοφήσει η κατσίκα του απέναντι…….
    Από αυτά αυτους τους σκαφατους τους οποιους κραζετε,ξερετε ποσα επαγγελματα βγαζουν ως προς το ζειν???
    Πάνω από 150 επαγγέλματα και φανταστείτε πόσες οικογένειες.
    Ρε ξεφτίλες κοιταχτε πρώτα την καμπούρα σας και Μετα μιλήστε για τους άλλους.
    Το ότι θα τα βρουν μεταξυ τους οι ιδιοκτητες σκαφών με τους ιδιοκτήτες της μαρίνας να είστε σίγουροι.

    Απαντήστε
  • 03/02/2020 at 9:26 πμ
    Permalink

    Σωστά οι Μαρίνες όχι απλά να είναι εκμεταλλευόμενες απο ιδιώτη αλλά να απαγορεύεται η διεύλευση πεζών. Όπως άλλωστε συμβαίνει στην Μαρίνα του Λάτση που κανείς ούτε περναει ούτε πινει καφεδάκι. Και στα εργοστάσια και στα καράβια και στα ξενοδοχεία οι επιχειρηματίες να μην βγάζουν άδειες και να μην πληρώνουν εφορία για να έχουμε εμείς οι ευεργετημένοι δουλειά. Χαμένο κορμί όποιος πιστεύει τα αντίθετα.
    Τέλος να ανεγερθεί το άγαλμα του “Αγνώστου Επιχειρηματία” για κατάθεση στεφάνων.

    Απαντήστε
  • 05/02/2020 at 2:23 μμ
    Permalink

    Σαπίλα το άρθρο. Ο αρθρογράφος εκφράζει μια δικιά του άποψη, ξεκάθαρα προκατειλημμένη ενάντια των πλοιοκτητών χωρίς όμως να έχει κάνει έρευνα και συνεπώς να γνωρίζει το παραμικρό για τα προβλήματα της Μαρίνας Αλίμου και του κλάδου που δραστηριοποιείτε εκεί.
    Οι σκαφάτοι όπως τους αποκαλεί είναι επαγγελματίες όπως όλα τα άλλα επαγγέλματα, και νοικιάζουν τα σκάφη τους όπως αντίστοιχα κάποιος ξενοδόχος τα δωμάτιά του, η AVIS τα αυτοκίνητά της κλπ. Ναι, όταν θέλουμε να προκαλέσουμε αποκαλούμε τον οδηγό ταξί «ταρίφα», τα συνεργεία καθαρισμού του Δήμου «σκουπιδιάρηδες» και χρησιμοποιούμε ορολογίες όπως «λημέρια» και «βασιλικά προνόμια» αλλά όλα αυτά δεν αρμόζουν σε μια δημοσίευση αν αυτή επιδιώκετε να θεωρηθεί σοβαρή.
    Τα τροχόσπιτα τα οποία αναφέρει είναι ότι χειρότερο και για τους πλοιοκτήτες. Μεγάλες εταιρείες (μερικές είναι και απ τις μεγαλύτερες παγκοσμίως στο χώρο) αναγκάζονται να υποδέχονται 3-15 χιλιάδες πελάτες η κάθε μία σε διαλυμένα τροχόσπιτα χωρίς ρεύμα, χωρίς τουαλέτες, χωρίς internet. Ποιος επαγγελματίας το θέλει αυτό και τι εικόνα δείχνει για την χώρα μας στους επισκέπτες; Ομοίως για τις εργασίες που η πολιτεία δεν έχει προνοήσει ώστε να υπάρχει χώρος να γίνονται νόμιμα.
    Οι πλοιοκτήτες λοιπόν αναζητάνε (και εγγράφως) πολλά χρόνια τώρα την αναβάθμιση της Μαρίνας εν τέλει όμως ξεσηκώνονται όχι για κάποιο λόγο που αναφέρει το άρθρο αλλά γιατί η ιδιωτικοποίηση της Μαρίνας Αλίμου χωρίς κρατική παρέμβαση δημιουργεί ένα επικίνδυνο μονοπώλιο στο χώρο το οποίο μπορεί να καταστρέψει το κλάδο. Ο προβληματισμός των πλοιοκτητών που πρέπει να απαντηθεί πριν αναλάβει ο Άκτωρ είναι τι εναλλακτικές υπάρχουν αν ο ιδιωτικός φορέας αυξήσει αυθαίρετα τα κόστη ή έστω ποια εγγύηση υπάρχει για την αποφυγή της αισχροκέρδειας, και τι εναλλακτικές υπάρχουν αν διώξει τα επαγγελματικά σκάφη για χάρη των ιδιωτικών (πιο ταιριαστή εδώ η λέξη σκαφάτων). Όσο η απάντηση στα ερωτήματα αυτά είναι τίποτα, οι πλοιοκτήτες αναγκαστικά θα ξεσηκώνονται. Κάθε επαγγελματίας θα έπραττε ομοίως.

    Απαντήστε
  • 07/02/2020 at 11:22 πμ
    Permalink

    απαράδεκτο άρθρο, δείχνει το επίπεδο του αρθρογράφου. Εμπαθής, ζηλόφθων και κακά πληροοφορημένος. Για τον βλάκα που κάνει ποδήλατο, να πάει να κάνει στην μαρίνα του Λάτση, εάν τον αφήσουν…

    Απαντήστε
  • 20/02/2020 at 12:39 μμ
    Permalink

    Κατ’ αρχήν ο αρθρογραφος είναι στημένος κάνει “κρα” το στησιμό του αλλά δεν μας ξεγελάει.
    1ον Ποιός είπε οτι δεν έχουμε κάνει παράπονα τα τελευταία 20 χρόνια για την κατάσταση που επικρατεί(πλοιοκτήτες “σκαφάτοι”) μέχρι να πληρώσουμε για έργα είχαμε ζητήσει απο την ΕΤΑΔ.
    2ον Σε αυτή την μαρίνα “καρνάγιο” αφιξοαναχωρούν 7000 τουρίστες την εβδομάδα όλο το καλοκαίρι που αφήνουν περι τα 500 εκατομμυρια σε εισαγόμενο φρέσκο χρήμα.
    3ον Σε αυτή την μαρίνα “καρνάγιο” που δεν μπορείς να κάνεις “ποδήλατο” εργάζονται περί τα 2.000 άτομα και μάλιστα νέες ηλικίες με ειδικότητες τεχνίτη σκιπερ μηχανικών κλπ.και όχι γκαρσονιού.
    4ον Αν η Ακτωρ απο τα φαινόμενα και προσχεδιασμένα θέλει να φτιάξει Ξενοδοχεία lux για Σαουδάραβες και Ρώσους ολιγάρχες θα μπορεί να κάνει κανείς ποδήλατο?
    5ον Εμείς οι “δράκουλες” πλοιοκτήτες ζητάμε να μην τσιμεντοποιηθεί η μαρίνα αλλα να ανακαινιστεί με περισσότερο φυλλώδες πράσινο και περιβαλλοντική προστασία του “καρνάγιου” που είναι αναγκαίο σε μια επαγγελματική μαρίνα. ( Αν δεν το καταλαβαίνετε αυτό άντε πιείτε καν φρεντοτσίνο)
    6ον Εμείς οι “δράκουλες” πλοιοκτήτες ζητάμε να σταματήσει η διαρροή βοθρολυμάτων απο το αντλιοστάσιο της ΕΥΔΑΠ και του ρέματος της Πικροδάφνης που το χρεώνουν στα ελλιμενιζόμενα.

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.