Μαχόμενη Ηλιούπολη: Τι γίνεται με την δημοτική συγκοινωνία στην Ηλιούπολη;


Ένα από τα βασικά προβλήματα της καθημερινότητας των κατοίκων της Ηλιούπολης είναι και η ανεπαρκής λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας με τα λεωφορεία του Δήμου.
Δε πάει πολύς καιρός που η γραμμή 2 διέκοψε τη λειτουργία της απροειδοποίητα, λόγω βλάβης στο συμπλέκτη του λεωφορείου, δημιουργώντας προβλήματα στους κατοίκους της περιοχής που εξυπηρετεί. Αυτό το μεμονωμένο συμβάν της 26/2/2019, θα μπορούσε να χαρακτηρίσει τη συνολική λειτουργία των δημοτικών γραμμών;

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ζούμε σ’ ένα Δήμο που εκτείνεται σε μια πολύ μεγάλη γεωγραφική περιοχή. Η αστική συγκοινωνία, με τις δύο γραμμές της, 237 και 206 δεν καλύπτει τις μετακινήσεις προς το Κέντρο, παρά μόνο σαν μετεπιβίβαση από τις στάσεις μέχρι το Μετρό της Δάφνης. Προς το Μετρό του Αγίου Δημητρίου ή της Ηλιούπολης, καμία πρόσβαση με την αστική συγκοινωνία.

Για τις ενδοδημοτικές διαδρομές, ούτε λόγος να γίνεται. Πολλές γειτονιές είναι αποκομμένες, τόσο μεταξύ τους όσο και με τις στάσεις του μετρό. Πολλοί συνδημότες μας είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους, εάν έχουν, ή τα πόδια τους, εάν δεν έχουν αυτοκίνητο. Υπάρχει και το ταξί που, για οικονομικούς λόγους, είναι απαγορευτικό να το χρησιμοποιεί κανείς σε καθημερινή βάση.

Η χρήση του ιδιωτικού αυτοκινήτου ενδοδημοτικά και προς τις στάσεις του μετρό δημιουργεί αδιέξοδο στη στάθμευση γύρω από τις στάσεις του Μετρό και κυκλοφοριακό χάος τις ώρες αιχμής, τότε που όχι μόνο οι δημότες προσπαθούν να πάνε ή να γυρίσουν από τη δουλειά τους αλλά και «εισαγόμενοι» οδηγοί στους δρόμους του Δήμου, προσπαθούν, παρακάμπτοντας τις κεντρικές αρτηρίες, Βουλιαγμένης, Ελευθερίου Βενιζέλου, να βγουν πιο γρήγορα, ή σε προωθημένα σημεία της Λ. Ηλιουπόλεως, ή μέσα από τον Καρέα, στα σημεία του Περιφερειακού όπου υπάρχει μικρότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Στην αδυναμία της αστικής συγκοινωνίας να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες των δημοτών, προστίθεται η ανεπάρκεια της δημοτικής συγκοινωνίας και ο κακός σχεδιασμός των δρομολογίων της. Τα υπάρχοντα δημοτικά λεωφορεία και οι οδηγοί, είναι ολοφάνερο ότι δεν επαρκούν για έναν ορθολογικό σχεδιασμό δρομολογίων. Ο σχεδιασμός των δημοτικών γραμμών είναι σχεδόν ίδιος με το σχεδιασμό των γραμμών των αστικών λεωφορείων. Έτσι, γειτονιές, που θα έπρεπε να εξυπηρετηθούν κατά προτεραιότητα από τη Δημοτική Συγκοινωνία, μένουν χωρίς δυνατότητα μετακίνησης με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το αποτέλεσμα είναι να ταλαιπωρούνται οι δημότες και να μην εξυπηρετούνται.

Για την ανακούφιση των δημοτών από το άγχος της προβληματικής μετακίνησής τους και την οριστική λύση του προβλήματος προτείνουμε τα παρακάτω:
• Αγορά μικρών ευέλικτων λεωφορείων που θα μπορούν γρήγορα να «σαρώνουν» όλες τις απαιτούμενες διαδρομές ώστε, χωρίς να αποκλείονται μετεπιβιβάσεις, να εξυπηρετούν άμεσα τις ανάγκες μετακίνησης των δημοτών εντός του Δήμου.• Αντίστοιχες προσλήψεις οδηγών με σταθερή και μόνιμη δουλειά.
• Σχεδιασμός των λεωφορειακών γραμμών, ώστε οι διαδρομές να καλύπτουν όλο το Δήμο, με γνώμονα τη σύνδεση των συνοικιών του Δήμου μεταξύ τους, με τους γειτονικούς δήμους και με τερματικό σταθμό τη στάση Μετρό Ηλιούπολης.
• Μεγαλύτερη συχνότητα των ήδη υπαρχουσών γραμμών.
• Καμία σκέψη για ελεγχόμενους χώρους στάθμευσης στην περιοχή του μετρό ( όπως πρότειναν δημοτικές παρατάξεις για εφαρμογή ανταποδοτικών κριτηρίων-εισιτήριο σε παρκινγκ πλησίον του μετρό ).
• Καμία σκέψη για επιβολή εισιτηρίου ή δημοτικού τέλους για τις μετακινήσεις.
• Δημόσια και δωρεάν μετακίνηση στα πλαίσια του δήμου για εργαζόμενους, άνεργους, φοιτητές, συνταξιούχους.
• Κατάλληλο και επαρκές προσωπικό συντήρησης των λεωφορείων, με μόνιμες προσλήψεις, για την καλύτερη συντήρηση και την ταχύτερη επισκευή των βλαβών.

Μαχόμενη Ηλιούπολη

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X