“Όπλιζαν με πιστόλι” άσχετους οδηγούς και “βάπτιζαν” Κινέζους… Κορεάτες!


Γιώργος Φρίμης/Νotia.gr

Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Δεκάδες οδηγοί κυκλοφορούν στους δρόμους με διπλώματα μαϊμού, χωρίς να έχουν περάσει τις απαραίτητες εξετάσεις. Και μάλλον είναι ανίκανοι να πιάσουν τιμόνι στα χέρια τους γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα έπαιρναν το δίπλωμα, όπως όλος ο κόσμος, χωρίς να χρειάζεται να λαδώσουν.

Και το ερώτημα που έθεσε το NOTIA.GR, στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η Περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου, είναι:

Δεν θα πρέπει να ελεγχθεί αν όλοι αυτοί οι “οδηγοί” έχουν εμπλοκή σε τροχαία που έχουν γίνει από τότε που έπιασαν το τιμόνι;

Η Ρένα Δούρου ανακοίνωσε ότι το συγκεκριμένο τμήμα – άντρο διαφθοράς, στη Διεύθυνση Μεταφορών, στον Άλιμο θα λειτουργήσει πάλι όταν στελεχωθεί με νέους υπαλλήλους.

“Δυστυχώς δεν αφορά μια υπηρεσία ή μια περιφερειακή αρχή” είπε. “Πρόκειται για ευρύτερη διαφθορά που σαπίζει το Δημοκρατικό Πολίτευμα.

Δεν επρόκειτο για κεραυνό εν αιθρία, όλοι μας γνωρίζαμε λίγο πολύ τι γινόταν αλλά χρειαζόταν η βοήθεια της αστυνομίας για να εξαρθρωθεί με στοιχεία – ντοκουμέντα το κύκλωμα. Ευχαριστούμε την ΕΛΑΣ και περιμένουμε την ολοκλήρωση των ερευνών. Πρέπει να πάψει ο πολίτης να εκβιάζεται. Το θέμα είναι πολύ σοβαρό γιατί η χορήγηση διπλωμάτων σε οδηγούς που δεν έχουν περάσει εξετάσεις, είναι “έγκλημα” για την οδική ασφάλεια”.

Στη συνέντευξη τύπου αποκαλύφθηκε ακόμη, ότι στην ίδια υπηρεσία και μάλιστα στον ίδιο όροφο είχε στηθεί και μια άλλη “μπίζνα”.

Η Ελλάδα έχει υπογράψει συμφωνία με την Κορέα να αναγνωρίζει κατευθείαν τα διπλώματα οδήγησης Κορεατών. Κάποιοι λοιπόν “βάπτιζαν” δεκάδες Κινέζους, με το αζημίωτο φυσικά, Κορεάτες και τους χορηγούσαν διπλώματα οδήγησης κορεάτικα, με τη σφραγίδα των ελληνικών αρχών!

Αποκαλύφθηκε ακόμη και η κλοπή 4.000 εντύπων αδειών κυκλοφορίας, χωρίς να έχει εξακριβωθεί η συμμετοχή υπαλλήλων. Η υπόθεση έχει καταγραφεί ως διάρρηξη.

Στη συνέντευξη τύπου, εκτός από τη Ρένα Δούρου, παραβρέθηκαν, ο αντιπεριφερειάρχης Νότιου Τομέα Αθηνών, Χρήστος Καπάταης, ο αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών, Χρήστος Καραμάνος, η εντεταλμένη περιφερειακή Σύμβουλος Μεταφορών, Επικοινωνιών και ΚΤΕΟ, Μαρία Χριστάκη και ο προϊστάμενος της της γενικής διεύθυνσης, Ηλίας Δόλγυρας.

Μάλιστα ο τελευταίος ανέφερε χαρακτηριστικά: “Προσπάθησαν να σπάσουν το σύστημα της θεωρητικής στα διπλώματα, που είναι το πλέον αξιόπιστο, αλλά όπως βλέπετε δεν κατάφεραν να συνεχίσουν την παρανομία τους”.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ, έχουν εντοπιστεί 212 περιπτώσεις.

Που σημαίνει ότι το κύκλωμα είχε “βγάλει” περίπου 400.000 ευρώ αν υπολογίσουμε ότι το κάθε παράνομο δίπλωμα κόστιζε 2.000 ευρώ.

Άρα μάλλον η φάμπρικα είχε στηθεί τους τελευταίους μήνες.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Την ανάκληση της άδειας λειτουργίας της σχολής οδηγών που εμπλέκεται στην υπόθεση παράνομης έκδοσης αδειών οδήγησης στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών ΠΕ Πειραιά και Νήσων, ανακοίνωσε σήμερα η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου, στο πλαίσιο της έκτακτης συνέντευξης Τύπου της Περιφέρειας που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΠΕ Νοτίου Τομέα Αθηνών, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Νοτίου Τομέα, Χρήστου Καπάταη. Η σχετική απόφαση ανάκλησης της άδειας λειτουργίας ελήφθη σήμερα το πρωί από τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά, Γιώργο Γαβρίλη.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Φεβρουαρίου, στη συγκεκριμένη Διεύθυνση, εντοπίστηκαν 56 περιπτώσεις παραποίησης – αλλοίωσης του περιεχομένου φακέλων αδειών οδήγησης. Με αυτές τις παράνομες μεθοδεύσεις δινόταν η δυνατότητα σε υποψηφίους οδηγούς να συμμετέχουν σε πρακτική εξέτασή τους και να λάβουν στη συνέχεια την προβλεπόμενη άδεια οδήγησης χωρίς προηγουμένως να προσέλθουν και να κριθούν στις θεωρητικές εξετάσεις (πληροφορίες για τις σχετικές ενέργειες της Περιφέρειας Αττικής εδώ: https://bit.ly/2HhzYq9).

Η Ρένα Δούρου τόνισε, μεταξύ άλλων ότι «το θέμα της παράνομης έκδοσης αδειών οδήγησης δεν σχετίζεται μόνο με την ποιότητα της δημόσιας διοίκησης αλλά έχει να κάνει με την οδική ασφάλεια, με την προστασία της ζωής των πολιτών».

Η ίδια εξέφρασε τις ευχαριστίες της προς την Ελληνική Αστυνομία, για «την ευρεία και συντονισμένη επιχείρηση για την πάταξη των παραβατικών ενεργειών» και τόνισε ότι «αναμένουμε τα επίσημα αποτελέσματα της έρευνας της Αστυνομίας για να προχωρήσουμε άμεσα σε περαιτέρω ενέργειες».

Επαναλειτουργεί το ΚΤΕΟ Μάνδρας

Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών, Χρήστος Καραμάνος ενημέρωσε ότι στις αρχές Μαΐου ολοκληρώνονται οι σχετικές διαδικασίες και πρόκειται να ξεκινήσει η λειτουργία του ΚΤΕΟ Μάνδρας, «του δεύτερου δημόσιου ΚΤΕΟ μετά από το ΚΤΕΟ Χολαργού». «Όπως επιλογή της κυβέρνησης Σαμαρά ήταν το κλείσιμο των δημόσιων ΚΤΕΟ, η επιλογή της διοίκησης της Περιφέρειας υπό τη Ρένα Δούρου, είναι η επαναλειτουργία των δημόσιων ΚΤΕΟ», τόνισε χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, ο Χρ. Καραμάνος.

Η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος Μεταφορών, Επικοινωνιών και ΚΤΕΟ, Μαρία Χριστάκη, επανέλαβε τη βούληση της διοίκησης να βάλει τέλος σε παράνομες και επικίνδυνες πρακτικές.

Τέλος στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων απάντησε ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής, Ηλίας Δόλγυρας.

Ακολουθούν βασικά σημεία από την τοποθέτηση της Περιφερειάρχη Ρένας Δούρου:

  • Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε την ευθύνη της διοίκησης της Περιφέρειας Αττικής, τον Σεπτέμβριο του 2014, βάλαμε προτεραιότητα της δουλειάς μας, την αλλαγή του προτύπου άσκησης δημόσιας διοίκησης, διεκδικώντας σειρά μεταρρυθμίσεων για τη λειτουργία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης δίνοντας έμφαση στη μηδενική μας ανοχή απέναντι σε φαινόμενα διαφθοράς.

“Συγκοινωνούντα δοχεία τα φαινόμενα διαφθοράς με τη γραφειοκρατία”

  • Επιχειρώντας συγκεκριμένα να βάλουμε τέλος σε φαινόμενα διαφθοράς που βρίσκονται σε μια σχέση αλληλεξάρτησης με το φαινόμενο της γραφειοκρατίας. Σαν δύο συγκοινωνούντα δοχεία. Το ένα συντηρεί και τροφοδοτεί το άλλο, αναπαράγοντας κακές πρακτικές που έχουν εδραιωθεί τις τελευταίες δεκαετίες και λειτουργούν σε βάρος του κοινωνικού συνόλου. Και ειδικότερα σε βάρος των πιο αδύναμων συμπολιτών μας. Προχωρώντας έτσι από την πρώτη στιγμή σε συγκεκριμένες ενέργειες.
  • Αντιμετωπίσαμε και καταπολεμήσαμε, σε συνεργασία με τις αρμόδιες διωκτικές αρχές, περιπτώσεις παραβατικών συμπεριφορών στο εσωτερικό της Περιφέρειας, π.χ. περιπτώσεις πλαστών πτυχίων, χρηματισμού, υπεξαίρεσης, απιστίας στην υπηρεσία, πλαστογραφίας, δωροληψίας κ.ά..
  • Την ίδια στιγμή κάναμε μία σοβαρή προσπάθεια να απλουστεύσουμε τις διαδικασίες με τη ριζική μείωση των απαιτούμενων υπογραφών για σειρά διοικητικών πράξεων, αλλά και αναδιοργανώνοντας τις υπηρεσίες με την καταγραφή των αρμοδιοτήτων της Περιφέρειας Αττικής.
  • Συνδέσαμε την καταπολέμηση της διαφθοράς με την ενίσχυση της διαφάνειας, της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και των ψηφιακών πολιτικών. Και γι’ αυτό όπως γνωρίζετε ορίσαμε Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Πολιτικής.
  • Είμαστε ο πρώτος φορέας της ελληνικής δημοκρατίας που μετέχει στο πρόγραμμα της Κομισιόν, σε συνεργασία με τη Διεθνή Διαφάνεια, για το “Σύμφωνο Ακεραιότητας”, για την υλοποίηση του σημαντικού αντιπλημμυρικού έργου «Κατασκευή Δικτύου Ομβρίων σε περιοχές των Δήμων Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη και Μοσχάτου – Ταύρου».
  • Εκπονήσαμε τη Χάρτα Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Πολιτών που ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο – ένα είδος κείμενο υψηλής συμβολικής και ουσιαστικής σημασίας, που σηματοδοτεί ένα είδος σύγχρονου «κοινωνικού συμβολαίου» μεταξύ των πολιτών και της Περιφέρειας.
  • Με αυτά τα παραδείγματα προσπαθώ να μιλήσω για ένα σύγχρονο εχέγγυο χρηστής Διοίκησης και δέσμευσης της σημερινής διοίκησης της Περιφέρειας αφενός για παροχή υψηλής ποιότητας δημοσίων υπηρεσιών στους πολίτες, αφετέρου για την αλλαγή του προτύπου διοίκησης.
  • Και είμαστε συνεπείς με τα όσα πράξαμε και στην περίπτωση της αποκάλυψης της πρόσφατης υπόθεσης παράνομης έκδοσης αδειών οδήγησης – γεγονός που προκάλεσε την προσωρινή διακοπή της λειτουργίας της Διεύθυνσης Μεταφορών, εδώ, στην Περιφερειακή Ενότητα Νοτίου Τομέα Αθηνών.
  • Εξετάζουμε πάρα πολύ σοβαρά όταν και εφόσον μας επιτρέψει η έρευνα της Ελληνικής Αστυνομίας, να μην ξανανοίξει με την ίδια σύνθεση υπηρεσιακών παραγόντων. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε.

“Η ανάγκη απλοποίησης των διαδικασιών και ενίσχυσης της διαφάνειας, μπορεί να κάνει αποτελεσματικότερη την παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες”

  • Χρειάζεται άμεσα η απλοποίηση των διαδικασιών, έτσι ώστε να μην καθίσταται εύκολα ο πολίτης – και ειδικά εκείνος που δεν έχει γνώσεις, δεν γνωρίζει καλά ελληνικά, – αντικείμενο εκβιασμού επιτηδείων. Πρέπει δηλαδή να δώσουμε τη δυνατότητα στον πολίτη να μην εκβιάζεται. Και φέρνω τα παραδείγματα της έκδοσης διπλώματος, που επειδή καθυστερεί, κάποιοι δίνουν το γνωστό “γρηγορόσημο” – το θέμα θα μπορούσε να λυθεί με άμεση έκδοση προσωρινού διπλώματος. Ή το παράδειγμα των σημάτων, μια διαδικασία που θα πρέπει και αυτή να απλοποιηθεί.
  • Η ανάγκη απλοποίησης των διαδικασιών και ενίσχυσης της διαφάνειας, μπορεί να κάνει αποτελεσματικότερη την παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες. Και παράλληλα να βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών.

“Συνεχίζουμε τον αγώνα κατά της διαφθοράς και της μικροδιαφθοράς σε όλα τα επίπεδα, αποφασιστικά, αδιαπραγμάτευτα, χωρίς εκπτώσεις”

  • Γιατί ειδικά το θέμα της παράνομης έκδοσης αδειών οδήγησης δεν σχετίζεται μόνο με την ποιότητα της δημόσιας διοίκησης. Έχει να κάνει με την οδική ασφάλεια. Έχει να κάνει με την προστασία της ζωής των πολιτών. Έχουμε άραγε αναλογιστεί τι σημαίνει να κυκλοφορούν στους δρόμους οδηγοί που δεν έχουν περάσει τη νόμιμη βάσανο των εξετάσεων οδήγησης; Τι σημαίνει αυτό για την ασφάλεια των εποχούμενων, των πεζών; Των παιδιών μας; Όλων μας; Έχουμε επίγνωση του τι σημαίνει για την πατρίδα να χάνονται καθημερινά τόσες ζωές στην άσφαλτο; Να μένουν τόσοι άνθρωποι ανάπηροι για μια ζωή; Και όλα αυτά γιατί κάποιοι συμπολίτες μας θεώρησαν περιττές τις εξετάσεις και κάποιοι υπάλληλοι τους διευκόλυναν σε μια παρανομία με καταστροφικό κοινωνικό αντίκτυπο.
  • Συνεχίζουμε λοιπόν τον αγώνα κατά της διαφθοράς και της μικροδιαφθοράς σε όλα τα επίπεδα, αποφασιστικά, αδιαπραγμάτευτα, χωρίς εκπτώσεις. Πέρα από την πολιτική βούληση, διαθέτουμε πλέον και την εμπειρία για να αντιμετωπίσουμε όλες τις πτυχές του φαινομένου της διαφθοράς. Γιατί έτσι ακριβώς αντιλαμβανόμαστε την προστασία του δημοσίου συμφέροντος.

 

H ANAKOINΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΑΣ

Η μεθοδική έρευνα της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας, που διήρκησε πάνω από (9) μήνες, κατέληξε στην αποδόμηση εγκληματικής ομάδας – συμμορίας, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν συστηματικά στην έκδοση αδειών ικανότητας οδήγησης, μέσω εικονικής συμμετοχής υποψηφίων στις προβλεπόμενες εξετάσεις, χωρίς να τηρείται η νόμιμη διαδικασία.

Σε μεγάλη αστυνομική επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019 συνελήφθησαν συνολικά (9) άτομα, εκ των οποίων (7) υπάλληλοι Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής και (2) ιδιώτες, ιδιοκτήτες σχολών οδήγησης.

Από τη διενεργηθείσα έρευνα και τη συνδυαστική αξιολόγηση και αξιοποίηση των συλλεχθέντων στοιχείων (ευρήματα, κατασχέσεις, φυσική επιτήρηση, profiling, τεχνητές μέθοδοι κ.λπ.) διακριβώθηκε πλήρως ο τρόπος δράσης της εγκληματικής ομάδας (modus operandi) η δράση της οποίας προσδιορίζεται χρονικά τουλάχιστον από τις αρχές του 2018.

Σύμφωνα με τα δεδομένα της έρευνας οι συλληφθέντες υπάλληλοι, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της εγκληματικής ομάδας – ιδιοκτήτες σχολών οδήγησης, ενέχονται σε σωρεία περιπτώσεων εικονικών θεωρητικών εξετάσεων υποψηφίων οδηγών για την απόκτηση άδειας ικανότητας οδήγησης.

Συγκεκριμένα τα μέλη της εγκληματικής ομάδας, έναντι χρηματικής αμοιβής, παρείχαν τη δυνατότητα σε υποψήφιους οδηγούς να μην παρίστανται κατά την διάρκεια των θεωρητικών εξετάσεων αλλά να εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό σύστημα ως επιτυχόντες, διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτό την απόκτηση άδειας ικανότητας οδήγησης (διπλώματος).

Η εγκληματική ομάδα λειτουργούσε κατά τρόπο απόλυτα μεθοδικό και οργανωμένο, με διακριτούς ρόλους των μελών της, οι οποίοι επιμερίζονταν στα διαφορετικά στάδια που απαιτούνταν για την επίτευξη του τελικού αποτελέσματος.

Ενδεικτικά, οι επιμέρους ρόλοι αφορούσαν στην αναζήτηση των υποψηφίων που δεν εμφανίζονταν στις εξετάσεις, στην μετέπειτα συγκέντρωση και παράδοση των σχετικών Δελτίων Εκπαίδευσης και Εξέτασης στους εμπλεκόμενους υπαλλήλους και σε τελικό στάδιο στην εμφάνιση των υποψηφίων ως επιτυχόντες στο ηλεκτρονικό σύστημα, μέσω του κεντρικού υπολογιστή (server) της Υπηρεσίας.

Μάλιστα οι υπάλληλοι – μέλη της εγκληματικής ομάδας για να διευκολύνουν τη δράση του κυκλώματος είχαν καθιερώσει συγκεκριμένες μέρες κατά τις οποίες μια αίθουσα εξέτασης υποψηφίων οδηγών ήταν «στημένη», δηλαδή προορίζονταν αποκλειστικά για τους υποψηφίους που δεν εμφανίζονταν – συμμετείχαν στη διαδικασία των εξετάσεων.

Από το συγκεντρωθέν υλικό προέκυψε ότι το χρηματικό ποσό που ελάμβανε η εγκληματική ομάδα από κάθε υποψήφιο για τις περιπτώσεις των «στημένων» αιθουσών κυμαίνονταν από 1.500 έως 2.500 ευρώ, αναλόγως της κατηγορίας της άδειας ικανότητας οδήγησης.

Για κάθε «στημένη» αίθουσα θεωρητικών εξετάσεων το χρηματικό ποσό ανέρχονταν στις (14.000) ευρώ περίπου, με τον αριθμό των περιπτώσεων που έχουν διακριβωθεί να ανέρχεται τουλάχιστον σε (15).

Η μέχρι τώρα αποτίμηση της δράσης της εγκληματικής ομάδας αφορά στην παράνομη χορήγηση αδειών οδήγησης σε τουλάχιστον (212) υποψήφιους, οι οποίοι δεν εμφανίσθηκαν στις θεωρητικές εξετάσεις, καταβάλλοντας το χρηματικό ποσό των (2.000) ευρώ, κατά μέσο όρο έκαστος, αναλόγως την κατηγορία του διπλώματος, με το συνολικό εκτιμώμενο όφελος για τη συμμορία να προσδιορίζεται πάνω από (424.000) ευρώ.

Πέραν των περιπτώσεων με τις «εικονικές» αίθουσες, η εγκληματική ομάδα λάμβανε χρηματικά ποσά και από υποψήφιους που συμμετείχαν στην κανονική διαδικασία, προκειμένου να εξασφαλίσουν την επιτυχία τους στις εξετάσεις, με τα ποσά να κυμαίνονται από 550 έως 1.500 ευρώ, αναλόγως με την κατηγορία της άδειας ικανότητας οδήγησης.

Επιπλέον οι υπάλληλοι – μέλη της εγκληματικής ομάδας λάμβαναν, σε καθημερινή σχεδόν βάση, διάφορα μικροποσά (15 – 20) ευρώ, για διάφορες διευκολύνσεις σε ιδιοκτήτες σχολών οδήγησης και άλλους επαγγελματίες, με τους οποίους λόγω της ιδιότητάς τους έρχονταν σε επαφή. Τα χρηματικά αυτά ποσά εκτιμάται ότι ανέρχονται στα 1.000 ευρώ μηνιαίως ανά υπάλληλο.

Κατά τη διάρκεια της έρευνας κατασχέθηκαν σκληροί δίσκοι του κεντρικού υπολογιστή (server) της αίθουσας θεωρητικών εξετάσεων της συγκεκριμένης Υπηρεσίας, οι οποίοι απεστάλησαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για επιδιόρθωσή και ανάκτηση των αρχείων που περιέχουν, καθώς φέρεται ότι το προηγούμενο διάστημα καταστράφηκαν με τη διοχέτευση ρεύματος υψηλής τάσης, από ορισμένους εκ των συλληφθέντων υπαλλήλων, προφανώς για να καλύψουν τα «ίχνη» τους.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής επιχείρησης για την αποδόμηση της εγκληματικής ομάδας και σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε οικίες, στις σχολές οδήγησης των συλληφθέντων, καθώς και σε λοιπές έρευνες, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν: (198.329) ευρώ, πλήθος εγγράφων που αφορούν θεωρητικές εξετάσεις και ατομικά δελτία εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών (Δ.Ε.Ε), ιδιόχειρες σημειώσεις που αφορούν στη διενέργεια των εξετάσεων καθώς και διάφορα ψηφιακά πειστήρια.

Επίσης, από κλιμάκια αστυνομικών της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων με τη συνδρομή στελεχών του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, διενεργήθηκε έλεγχος στα αρχεία της συγκεκριμένης Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Σε βάρος των εμπλεκομένων σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για τα -κατά περίπτωση- αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης-σύστασης και συμμορίας, της υφαρπαγής ψευδούς βεβαίωσης, της υπεξαγωγής εγγράφων, της δωροδοκίας υπαλλήλου, της δωροληψίας υπαλλήλου κατ’ εξακολούθηση, της ψευδούς βεβαίωσης, της νόθευσης κ.λπ. αδικημάτων.

Οι συλληφθέντες με την δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

 

 

Διαβάστε Επίσης

Ένα Σχόλιο στο ““Όπλιζαν με πιστόλι” άσχετους οδηγούς και “βάπτιζαν” Κινέζους… Κορεάτες!

  • 20/03/2019 at 12:16 μμ
    Permalink

    Τελικά, οι “οδηγοί” που πήραν δίπλωμα δια του λαδώματος θα βρεθούν;
    Θα διωχθούν;
    Θα τους αφαιρεθούν τα διπλώματα:

    Θα πάρουμε απάντηση ή θα περιμένουμε να γίνει κανένα κακό πάλι για να κινητοποιηθούμε;

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X