“Με 300 ευρώ ξεθάβουν νεκρούς που έχουν πεθάνει πρόσφατα”


Δημοτικοί υπάλληλοι με 300 ευρώ ξεθάβουν νεκρούς που έχουν πεθάνει πρόσφατα για να θάψουν άλλους, αφήνοντάς τους αδιάλυτους σε κοινή θέα!

Τη φοβερή αυτή καταγγελία που πρέπει να διερευνηθεί από εισαγγελέα, έκανε ο Αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Δημητρίου εφημέριος του Ιερού Ναού Αγίας Μαρίνης Ηλιουπόλεως, με αφορμή το θέμα της αποτέφρωσης των νεκρών, που συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο.

Δείτε τι αναλυτικά:

Σήμερα 24 Μαΐου 2018, ημέρα Πέμπτη ώρα 16:30 στην ειδική αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου Ηλιουπόλεως «Κώστας Κονδύλης» σύμφωνα με τα άρθρα 65,67 και 69 του Ν. 3852/2010 θα γίνει συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με πρώτο θέμα, «Συζήτηση για την αποτέφρωση νεκρών»

Επειδή δεν θα παρακολουθήσω την συνεδρία, γιατί υπάρχει μια φιλανθρωπική εκδήλωση στην Πόλη, καταγράφω κάποιες σκέψεις απλά για να μιλάμε σε πραγματικές συνθήκες.

Αν και όλα σχεδόν έχουν προβλεφθεί από τον νόμο, μέχρι σήμερα κανένας Δήμος δεν μπόρεσε να κάνει αποτεφρωτήριο.

Όσο θα μπορούν δημοτικοί υπάλληλοι με «φιλοδώρημα» 300 ευρώ, να ξεθάβουν πρόωρα κεκοιμημένους για να θάψουν κάποιον άλλον και να αφήνουν τον αδιάλυτο νεκρό στην οροφή του πύργου – χωνευτήριου, στην κοινή θέα μάλιστα των γειτόνων, τότε ποτέ δεν θα γίνει αποτεφρωτήριο.

Είναι πολύ εύκολο σε ταυτισμένους με ιδεολογήματα ανθρώπους, να βρίσκουν την δικαιολογία ότι η Εκκλησία εμποδίζει την ανέγερση κρεματόριων. Δήμαρχοι ή πολιτικοί παράγοντες που επικαλούνται ως εμπόδιο την Εκκλησία, δεν μπορεί να είναι δήμαρχοι, ούτε πολιτικοί. Γιατί σε καταστάσεις νομιμότητας δεν έχουν δύναμη να εφαρμόσουν τα θέλω τους, από τους εν ισχύι νόμους και παραμένουν εξαρτώμενοι από μικροπολιτικές, που τους αποδεικνύουν ακατάλληλους για να κατέχουν οποιαδήποτε δημόσια θέση.

Όταν οι δήμαρχοι θα βρουν τρόπους για να εισπράττουν από τις φωτιές, τον σπαστήρα και τις στάχτες, όσα εισπράττουν από τις κηδείες, τα μνημόσυνα, το παγκάρι, τις ταφές, τις εκταφές, τους οικογενειακούς τάφους, την ανέγερση των μνημείων, την χρήση του Ναού, την διατήρηση των οστών, και ότι άλλο έχει δημιουργήσει η εμπορευματοποίηση γύρω από τους κεκοιμημένους, τότε θα στηθούν και οι φούρνοι για ανθρώπους.

Η Εκκλησία δεν μπορεί να δεχτεί την καύση των νεκρών, γιατί ο Εμμανουήλ ετάφη. Δείτε εδώ:

Όπως δεν μπορεί να δεχτεί να κηδέψει ανθρώπους που θέλουν να καούν, ανθρώπους που έχουν κάνει πολιτικό γάμο ή σύμφωνο συμβίωσης, ανθρώπους που έχουν αρνηθεί το βάπτισμα τους ή δεν εχουν βαπτιστεί. Και βέβαια όταν λέμε δεν κηδεύει και δεν τελεί μνημόσυνα σε όσους θέλουν να καούν, τότε δεν δικαιούνται κάποιοι να μιλούν για κέρδη της Εκκλησίας που εμποδίζουν τους πυρόφιλους, να κάψουν και να καούν.

Ναι δεν δικαιούνται, αφού μάλιστα οι περισσότεροι γνωρίζουν πολύ καλά, ότι από όταν η νόμω κρατούσα πολιτεία, σε περιοχές άνω των 50.000 κατοίκων, κατέλαβε τα χριστιανικά κοιμητήρια, και τα έθεσε υπό την διοίκησή της, καταργώντας τον κοινοτικό – ενοριακό χαρακτήρα τους, και βάζοντας την συναλλαγή στην ζωή των πενθούντων, αυτά τα χρήματα είναι όλα των Δήμων.

Προσωπικά εδώ και χρόνια υπέδειξα τόπο δημιουργίας Β’ Κοιμητηριού και κλιβάνου στην Ηλιούπολη. Μάλιστα ενώ ο τόπος θα μπορούσε να ικανοποιήσει και την υπόδειξη της Ιεράς Συνόδου για μη κοινό χώρο, σίγουρα θα βρεθούν οι ζώνες Υμηττού και άλλες ιστορίες αδυναμίας, για να κρατήσουν τα πράγματα ως έχουν.

Από αυτά και μέχρι τότε, μη χάνετε το χρόνο σας, φορτώνοντας τις ευθύνες στους παπάδες.

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας. Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες. (ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)

 

 

Διαβάστε Επίσης

χόλια στο ““Με 300 ευρώ ξεθάβουν νεκρούς που έχουν πεθάνει πρόσφατα”

  • 31/05/2018 at 1:56 μμ
    Permalink

    Καταλαβαίνω την ανάγκη επισκεψιμότητας κάθε ιστοσελίδας από τους τίτλους. Κάνω για χρόνια αυτή την δουλεία, ώστε οι συνάδελφοι μου σχολιαστές και δημοσιογράφοι, στον εκκλησιαστικό ηλεκτρονικό τύπο να με αποκαλούν «Τιτλάκια». Πιστεύω όμως και το εφαρμόζω και στους πιο προκλητικούς τίτλους που έχω δώσει, ότι πρέπει να φέρνουμε τον αναγνώστη στο κείμενο, αλλά δεν μπορούμε από αυτούς, να τον οδηγούμε σε αυθαίρετα συμπεράσματα με ανακρίβειες.
    Η δήλωση μας αφορά την μετάθεση ευθυνών για την αδυναμία να δημιουργηθούν Κ.Α.Ν., από τους πολιτικούς στην «Εκκλησία».
    Ο παρακάτω τίτλος: Ηλιούπολη: «Με 300 ευρώ ξεθάβουν νεκρούς που έχουν πεθάνει πρόσφατα» δεν έχει σχέση με το θέμα της δήλωσης μας. Η πρόθεση του τοπωνυμίου οδηγεί τις σκέψεις των αναγνωστών όχι στο θέμα, αλλά σε τόπους που δεν ορίζονται από την δήλωση μας. Επιπλέον το «έχουν πεθάνει πρόσφατα» από πού εξάγεται; Δεν έχει καμία σχέση με την λέξη πρόωρα που αναφέρουμε. Το ίδιο υπαινίσσεται η πρώτη πρόταση του προλόγου. «Δημοτικοί υπάλληλοι με 300 ευρώ ξεθάβουν νεκρούς που έχουν πεθάνει πρόσφατα για να θάψουν άλλους, αφήνοντάς τους αδιάλυτους σε κοινή θέα»!
    Στην επόμενη πρόταση γράφηκε: «Τη φοβερή αυτή καταγγελία που πρέπει να διερευνηθεί από εισαγγελέα, έκανε ο Αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Δημητρίου εφημέριος του Ιερού Ναού Αγίας Μαρίνης Ηλιουπόλεως, με αφορμή το θέμα της αποτέφρωσης των νεκρών, που συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο.» Οι δήμοι της Ελλάδος του Καλλικράτη είναι 325, και η δήλωση μου τους αφορά όλους. Δεν υπάρχει καμία καταγγελία στο κείμενο μου. Αν ήθελα να κάνω καταγγελία ξέρω πως και που γίνεται. Άλλωστε το κείμενο είναι γενικό και η μόνη αναφορά στην Ηλιούπολη γίνεται για την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
    Έγραψα απολύτως γνωστά σε όλους θέματα. Και η γενικόλογη αναφορά σε περιστατικά δεν συνιστά καταγγελία. Οι αρχές γνωρίζουν τις κακοδαιμονίες του Δημοσίου, όταν θέλουν να τις αναδείξουν ή να τις καλύψουν, ξέρουν τους τρόπους.
    Παρακαλώ να μην οδηγούμαστε σε αυθαίρετα συμπεράσματα, δημιουργώντας εντυπώσεις.

    Απαντήστε
  • 01/06/2018 at 7:24 μμ
    Permalink

    Βέβαια το γεγονός ότι η ορθόδοξη εκκλησία της Ρωσίας επιτρέπει την καύση των νεκρών σημαίνει ότι μάλλον κάποιον άλλον άγιο Εμμανουήλ έχουν στο νου τους που κάηκε και δεν κηδεύτηκε. Επίσης πριν τα έσοδα πάνε στους δήμους μάλλον οι κηδείες θα ήταν δωρεάν όπως σήμερα “δωρεαν” είναι οι γάμοι και τα βαφτίσια. Πάλι καλά που έχετε αφήσει τη θεία κοινωνία δωρεάν και δεν έχετε ξεφτιλιστει τελείως (βέβαια ο δίσκος συνεχίζει να κάνει βόλτες κατά τη διάρκεια της λειτουργιας). Και κλαγκα γκλαγκα τα ευρώ ρέουν μόλις τελειώσει η λειτουργία παπα και γίνεται η μοιρασιά στο δωματιακι απέξω από το ναό. Και να το 50ρικο για το επίθετο του πατέρα, και να τα 200αρια για τους πολυελαίους και το ρεύμα. Εμας στου παππού μου την κηδεία να ξέρεις παπα βάλανε κασετόφωνο αντί για ψάλτες, και μόνο όταν έγινε φασαρία βγήκαμε έξω και άρχισαν να ψάλλουν. Και αυτό στο κοιμητήριο της Κηφισιάς!! Ο δήμος τα κάνει όλα αυτά δίκιο έχεις παπα.

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X