Φεύγει το Τραμ από το κέντρο της Γλυφάδας;




Μια ενδιαφέρουσα είδηση προέκυψε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του πρόσφατου δημοτικού συμβουλίου της Γλυφάδας. Πριν από την έναρξη της ημερήσιας διάταξης ο δήμαρχος Γιώργος Παπανικολάου για τα αποτελέσματα της συνάντησης που είχε με τον Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο της Αττικό Μετρό κ. Χρήστος Τσίτουρας. Αφού ανέπτυξε τις δυσκολίες που υπάρχουν στην επέκταση του Μετρό προς τη Γλυφάδα και τον επανασχεδιασμό της γραμμής με δύο σταθμούς αντί τριών και το «θολό τοπίο» σχετικά με τη χρηματοδότηση του έργου με ευρωπαϊκά κονδύλια, αναφέρθηκε και στην επαναχάραξη της γραμμής του Τραμ.

Όπως τόνισε, συζήτησε με τον κ. Τσίτουρα την προοπτική απομάκρυνσης των γραμμών από το κέντρο της πόλης και τη κατασκευή νέων στο διαχωριστικές νησίδες της λεωφόρου Ποσειδώνος. Η διέλευση του Τραμ από το κέντρο της πόλης κατά ενική ομολογία μόνο προβλήματα προκάλεσε. Δυσκόλεψε την πρόσβαση στο εμπορικό κέντρο με συνέπεια να μειωθεί ο τζίρος σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές της Αττικής. Και όπως λένε πολλοί δεν έφερε την ανάπτυξη που περίμεναν. Επίσης δεν είναι λίγα τα τροχαία που σημειώθηκαν όλα αυτά τα χρόνια στις ράγες του Τραμ.
Αλλά ας θυμηθούμε και λίγο την ιστορία της υπόθεσης. Το σύγχρονο δίκτυο τραμ εγκαινιάστηκε στις 19 Ιουλίου του 2004. Τρία χρόνια αργότερα, στις 15 Νοεμβρίου 2007, λειτούργησε μία μικρή επέκταση από το Κολυμβητήριο της Γλυφάδας μέχρι το Ασκληπιείο Νοσοκομείο της Βούλας, με μία νέα στάση με την ονομασία «Ασκληπιείο Βούλας». Κατασκευάστηκε με ευρωπαϊκά κονδύλια λίγο πριν από την Ολυμπιάδα του 2004 και μετά από απαίτηση του προέδρου της ΔΟΕ Ζακ Ρόνγκ.
Από τότε μέχρι και σήμερα διαπιστώνοντας τα προβλήματα που προκάλεσε το Τραμ στη Γλυφάδα πολλοί τοπικοί άρχοντες επιδίωξαν την επαραχάραξη της γραμμής. Όμως, πάντα συναντούσαν ένα εμπόδιο. Το κοινοτικό δίκαιο. Δηλαδή, δε μπορούσαν σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα να διεκδικήσουν ευρωπαϊκά χρήματα για ένα ήδη εκτελεσμένο έργο. Ο δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου (που γνωρίζει καλά τα ευρωπαϊκά θέμα ως πρώην ευρωβουλευτής) τόνισε ότι έφτασε ο καιρός για να ικανοποιηθεί το συγκεκριμένο αίτημα. Πέρασε πάνω από μια δεκαετία από την ολοκλήρωση του έργου και πλέον δεν υπάρχουν ενστάσεις για τη νέα χάραξη. Βέβαια όπως είπε πρέπει να γίνουν ειδικές μελέτες, οι οποίες θα κατατεθούν στα αρμόδια όργανα της Ε.Ε.
Ο δήμαρχος Γλυφάδας, ανέφερε πως η επαναχάραξη της γραμμής θα μειώσει τους χρόνους της διαδρομής και θα κάνει πιο ελκυστικό το μεταφορικό μέσο στους επιβάτες. Το αν θα φύγει η όχι το Τραμ από το κέντρο της Γλυφάδας ο χρόνος θα το δείξει. Η βούληση υπάρχει από την τοπική αρχή όπως δείχνουν οι ενέργειες του κ. Παπανικολάου.

ΠΗΓΗ: notiamatia.gr

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.